[SCH] W.I.P. Honden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Re: [SCH] W.I.P. Honden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 00:37

Mooi geworden babe alleen vind ik je presentatie nu minder Tong uitsteken Ik weet niet of je de mogelijkheid hebt om een goede foto in daglicht te maken? Anders zou dat zeer zeker een aanrader zijn. De honden lijken inderdaad grijs en ik weet dat foto's het werk geen recht doen en dat is zonde, het verdiend beter Knipoog

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 11:59

Lontje; De honden zíjn ook grijs, en ik weet het als beste, want ze zijn van mij Haha! hahaha, njaa, die grote is een paar weken terug ingeslapen Verdrietig

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 12:17

Farouche, babe weet wel wat ik bedoel Knipoog Grijs bestaat uit allerlei kleuren en niet alleen grijs, dan zouden alle schilderijen en tekeningen heel erg saai worden om naar te kijken Tong uitsteken Ik weet zeker dat er meer kleuren in verwerkt zijn dan nu zichtbaar op de foto. Door het samenspel van die kleuren zien onze ogen een bepaalde kleur (in dit geval grijs), maar het gebruik van die kleuren maakt dat een schilderij of tekening gaat 'leven'.

Heel veel sterkte met het verlies Farouche Ach gut Nooit leuk om een huisdier te verliezen.

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 18:16

Ja dankje... maar het is beter voor hem. Ach gut

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 10:23

Erg mooi!
Mag ik vragen hoe je dat gras verft?

Anne_Baukje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 20:16

Bedankt allemaal!
Ik snap wat je bedoeld Lon, ik ben te braaf geweest met de kleuren. Ik zal ook een betere foto maken Ja (maar ben al een hele tijd niet thuis geweest)

Het gras.. ik heb eerst alles groen gemaakt en heb er toen overheen geschilderd (streepjes zetten Lachen ).