Als referentie/oefening zoek ik:Hoofdstellen in detail. Zoals deze oude tekening vanvan mij ongeveerMeer detail mminder paard mag zeker.
Art_Ificious schreef:Als referentie/oefening zoek ik:Hoofdstellen in detail. Zoals deze oude tekening vanvan mij ongeveerMeer detail mminder paard mag zeker.[ [url=m/H8tdFN.jpg]Afbeelding[/url] ]
emmaudb schreef:@ Art_Ificious[ [url=m/X2ikWU.jpg]Afbeelding[/url] ]Misschien zoiets? Kun je misschien een iets mooier kader kiezenVolr zelf uitsnijden heb ik echter de foto op groot formaat nodig, anders zijn de details van stiksels etc niet zichtbaar.
Die kan uiteraard opgestuurd worden.Betere foto kan uiteraard ook gemaakt worden.Dit hoofdstel heb ik ook nog, dus daar zou ook nog een betere foto van gemaakt kunnen worden
Groot formaat via pbIk wil de tekening eventueel overkopen!Graag een pb als je er aan begint ben benieuwd naar het eindresultaat.
Stephanie_86 schreef:[ [url=m/lVbDGA.jpg]Afbeelding[/url] ]Iemand zin om los te gaan met deze topper? Foto is gemaakt door mijzelfDe pose vind ik erg leuk ga iets proberen
Art_Ificious schreef:Stephanie_86 schreef:[ [url=m/lVbDGA.jpg]Afbeelding[/url] ]Iemand zin om los te gaan met deze topper? Foto is gemaakt door mijzelfDe pose vind ik erg leuk ga iets proberenBen benieuwd naar het resultaat!! Wil je me op de hoogte houden?