Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
highwaykind schreef:Ik ben op zoek naar foto's van een paard/pony die redelijk recht op je af komt galopperen, die commercieel gebruikt mogen worden.
Commercieel als in: het schilderij zal te koop zijn als het af is, kan meedoen met exposities, etc. Ik wil de foto's zelf alleen als referentie gebruiken.
Bij voorkeur in zomervacht zonder deken en zonder ruiter (ruiters zijn wel weg te werken, maar ik zoek een vrije / losse teugel hoofd/nek houding.)
Alvast bedankt!
spruitje12 schreef:Ik ben opzoek naar een foto waar het net lijkt of het paard opstijgt. Gelieve een duidelijke foto door een goede camera gemaakt zodat ze helder zijn. Ze moeten gebruikt mogen worden voor een schoolproject.
highwaykind schreef:Ik ben op zoek naar foto's van een paard/pony die redelijk recht op je af komt galopperen, die commercieel gebruikt mogen worden.
Commercieel als in: het schilderij zal te koop zijn als het af is, kan meedoen met exposities, etc. Ik wil de foto's zelf alleen als referentie gebruiken.
Bij voorkeur in zomervacht zonder deken en zonder ruiter (ruiters zijn wel weg te werken, maar ik zoek een vrije / losse teugel hoofd/nek houding.)
Alvast bedankt!
d4rkhorse schreef:ik ben op zoek naar foto's van heel het lichaam (vooraanzicht)
mag met hoofdstel zijn
GOEDE KWALITEIT
als het van een fotoshoot is moet ik toestemming hebben van de fotograaf!
het is om digitaal te tekenen
geen ZWART PAARD die heb ik momenteel al getekend haha