[SCH] Schilderen op nummer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cindyy_1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 15:33

@Sokje wauw die is ook gaaf geworden!

En @Grainey oooooooh die vijfluik <3 Heeeeel mooi!

Ik moet mezelf er echt weer even toe zetten te gaan schilderen... Ik ben met de 2e van mijn 3 koeien bezig en die is ook bijna klaar, maar er zijn een paar kleuren die écht slecht dekken... Ik denk dat ik daar al een laag of 6 op heb zitten, en nog steeds zie je het nummer er doorheen.... Dat frustreert een beetje, daarom ben ik niet meer verder gegaan :') Maar ik heb paar heel leuke schilderijen liggen die ik wil gaan maken, dus moet echt weer even door _O-

Ben nu dus met deze 3 bezig, de middelste is klaar, de linker bijna. De rechter moet ik nog aan beginnen:
Afbeelding

Afbeelding

En ik wil echt heeeeel graag deze 2 gaan maken:
Afbeelding

Afbeelding

Daarbij ook al een aantal nieuwe schilderen gespot die ik ook wel erg graag zou willen maken... Maarja.. Tijd is een issue :')

Spoiler:
Deze 2 wil ik eigenlijk ook heel graag :')
Afbeelding

Afbeelding

XxLiEsJuHhxX

Re: [SCH] Schilderen op nummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 09:21

Die katjes met die weerspiegeling word wel echt alles behalve zoals het op die foto is. Zo gedetaileerd kan gewoon niet helaas. Verder die andere vind ik wel weer enorm gaaf, de laatste is echt gaaf.

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 16:15

Ohh ik ben EINDELIJK weer eens verder gegaan met mijn dolce vita. Net het 1e paneel klaar en omg, ik vind hem toch eigenlijk wel heeeel erg gaaf worden <3 <3 <3

Afbeelding

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-24 09:02

Prachtig!

Hier momenteel echt he-le-maal geen tijd voor deze hobby helaas.
Ik hoop er van de winter weer aan toe te komen (al moet ik er eerst nog 1 kopen, wat natuurlijk helemaal niet vervelend is..).

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 19:06

Hihi hier kreeg ik er gewoon in eens zin in. Maar oke, hij ligt dan ook al sinds okt 2021 te wachten met enkel de 1e 6 kleuren erop. O:)

Vandaag het 2e kleine paneel afgemaakt. Nu enkel het grote nog :D En dan uitzoeken welke de volgende word, schipper heeft zooveeel nieuwe mooie opties dat dat nog lastig kiezen gaat worden.

Afbeelding

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 22:05

Iemand die ook kleuren op nummer doet? Valt wel beetje in hetzelfde straatje en dan de disney boeken :D
Vandeweek boek binnen gekregen + acryl stiften en vanavond de eerste plaat af! Echt wel anders maar leuk om te doen!

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 10:47

Ik heb het een keertje voorbij zien komen op insta maar kon het niet vinden. Waar heb jij het vandaan?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 11:44

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 13:17

zie je bij allemaal zo erg het voorgedrukte doorschijnen?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 13:52

Nee hoor, vooral niet als je er nog een keer extra overheen gaat. Heb ik bij de kat wel gedaan bij sommige stukken maar bij het hoofd dacht ik geen zin in :) Lichte kleuren is natuurlijk gewoon wat lastiger om dekkend te maken.
Sowieso scheelt het wss veel welke stiften je gebruikt. Het is ook wel echt oefenen met de techniek van de stiften vind ik. Dus deze is lang niet perfect. Wss als ik overal nog een keer extra overheen ga dat het veel mooier wordt. Maar daar had ik geen zin meer in :D

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 13:55

Hmm, klinkt toch ook wel echt interessant :D