Ja ik druk ze er gewoon goed op, tot zeree vingers aan toe Maar misschien komt het doordat ik met vierkantjes werk? Want soms drukte de ene rij een heel deel van de rij erboven/onder eruit. Terwijl ik wel op de goede hoogte zit zeg maar.
Mandarijn
Geplaatst: 29-12-20 00:07
Ik heb daar met deze geen last van, heb ook vierkante steentjes. Af en toe eentje die lastig doet, maar hij heeft zelfs even in de kreukels gelegen en alles zit er gelukkig nog in.
Als mijn paintings klaar zijn controleer ik of de steentjes er goed inzitten druk de losse aan een ga er met het hete strijkijzer overheen. Dan blijven ze echt beter zitten
Smelten die steentjes dan niet vast aan je strijkijzer?
Dallista
Geplaatst: 29-12-20 13:31
Ik moest meteen aan die Hama (?) kraaltjes denken, die je dan ook een paar seconden onder een strijkijzer deed (met een stuk bakpapier ertussen, als ik me goed herinner) zodat ze aan elkaar vast smolten. Maar dat zal hier wel niet de bedoeling zijn, haha.
Ik druk effectief aan per blokje afgewerkt. En dan ga ik met een roller nog eens over de andere blokken die reeds af zijn net als over het nieuwe blokje. Toch is dit nu een painting waarbij er geregeld eentje omhoog komt of durft te lossen. Dan rol je ze er gewoon af.... hoeveel je er ook over gaat ....
Heb toen ik hiermee begon veel reviews bekeken op youtube, die unboxings en nadien post reviews. En krijg hetzelfde effect bij deze painting als bij verschillende van die post reviews. Doek is mooi vlak, geen bubbels in, toch opspringende steentjes te pas en te onpas.
SimoneX
Geplaatst: 30-12-20 15:30
Druif_01 schreef:
Smelten die steentjes dan niet vast aan je strijkijzer?
Nee hoor! Steentjes zijn van glas. En als je twijfelt strijk je op de achterkant
Eindelijk klaar. Deze heb ik echt heel lang geleden gekocht en ik was er al heel ver mee maar elke keer niet meer mee door gegaan. En nu eindelijk is hij af!!