Ik baal. Ik voor mijn cowl 2 bollen wol besteld, in het patroon stond dat ik er 1,5 nodig heb. Nou, heb nu dus voor de laatste 80 steken tekort

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quir schreef:Wat komen hier toch prachtige werkjes voorbij! Normaal een stille meelezer, maar nu wil ik toch even graag jullie hulp in roepen.![]()
Ik heb een paar grote bollen verloop garen (in blauw tinten) en nog wat bollen met van dat "fluffy" garen in bruin tinten. Nu wil ik hiervan een grote amigurumi gaan haken. Alles in dat verloop garen behalve de oren, die wil ik graag in t fluffy garen haken.
Nu ben ik dus op zoek naar een (het liefst gratis) patroon van een amigurumi met grote/lange (hangende) oren... En een niet te kleine knuffel uiteindelijk. Bijvoorbeeld een konijn of hond (andere mag natuurlijk ook).
Kunnen jullie mij aan zo'n patroon helpen? Ik ben al bezig pinterest af te struinen, maar vind het patroon gewoon niet of de amigurumi wel maar dan kan ik het patroon dat daarbij hoort weer niet vinden...
MissToseland schreef:Vond nog een leuk konijn https://hakenmetmini.wordpress.com/2014 ... konijntje/