Tijger, Derwents + pastel, A4

Arabier, Derwents, A3

Ik taxeer snel bij
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

50 euro!

Zeker 40 euro 

Wel een leuk ontwerp 
.
.Hij lijkt zo realistisch en aaibaar. Verder geen commentaar. Minstens €40,-
! Minstens €50,-
, wat een klus!
. Bij deze tekening dus ook weer. Ik ben echt uren bezig geweest om al die vlekjes, streepjes en stipjes op papier te zetten.

alleen het gezicht van de man is heel licht (kan ook door de foto komen
)
15 euro.
)

60,- euro
5,- euro
5,- euro
10,-
12,- euro
20,- euro
50,- euro
25,- euro
30,- euro
50,- euro
5,- euro
10,- euro
25,- euro
30,- euro
5,- euro
60,- euro
60,- euro
40,- euro
5,- euro
35,- euro
25,- euro
17,- euro
€ 7,50,-
€ 20,-
€ 50,- of hoger 
Nu moet ik mijn beeldscherm op z'n kant zetten

)
sexy_back schreef:@lontje: i know, maar soms ben ik ff lui en druk dus daarom geen tijd gehad... om jou beeldschermpje de volgende keer te beschermen tegen mijn slechte gedraai... zal ik ze voortaan weer rechtop plaatsen...

babe schreef:Oeh ik moet nog taxeren, maar er vraagt net iemand naar het bedrag van een kleurpotlood tekening van mij en ik heb totaal geen idee
-kleurpotlood
-30x40
Taxatie's van mij komen nog hoor!
):
het paard is ietsje krasserig.. vind het heel knap hoe jij jezelf zo durft te tekenen!!
ik heb de foto gezien, en ik vind hem sprekent lijken! Ik vind alleen het achterpootje iets minder overkomen.. die komt ietwat krasserig over..
de manen komen wat krasserig over. Ook proberen, wat meer schaduwen te maken, in plaats van de brede lijnen die jij hebt neergezet 
het paard vind ik echt heel mooi! Het gezicht van de man vind ik wat minder.. mischien wat meer oefenen met mensen tekenen?
jammer dat het met balpen is, als het met een ander materiaal zou zijn geweest, zou het in mijn ogen wat meer waard zijn, balpen komt altijd wat krasseriger over…
vind ze heel mooi 
vind de kop echt super!! Bij de ‘staart’zie ik niet helemaal hoe het zit met al die veren
wat een werk zal dit zijn geweest zeg 
vind het alleen jammer dat de hals zo is afgesneden. Was in mijn ogen mooier overgekomen, als dat geleidelijk aan vager werd.
hij is super 
de manen heb je heel mooi neergezet
(bij mij wordt dat vaak een grote plak, wat bij jou niet het geval is
)
je bent echt lekker aan het expirimeteren geweest 
deze schreeuw echt om een one-liner!!
ook heel apart materiaal wat je gebruikt, ik had er nog nooit van gehoord. Ik vind dat je de aders enzo heeel mooi verwerkt hebt in je tekening.