[DIGI] Het leven is verroekelijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 18:05

40+ kauwen in de directe omgeving hier toen ik ze het laatst heb geteld afgelopen winter. Wanneer het echt vies weer is en ze geen eten kunnen vinden dan weten ze mij wel te vinden, op die momenten doe ik bijvoeren en ze weten dat, zodra ze mij zien dan roepen ze elkaar en dan ziet mijn tuin zwart :')

Melzazu

Re: [DIGI] Het leven is verroekelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 18:21

Mugshots _O- _O-

Wat een heerlijk topic is dit toch :D

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 19:25

Awh die schatjes <3

Ik had nog niet gezien hoe de mugshots er daadwerkelijk uitkwamen, hilarisch wel :')

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 20:32

Telpeva schreef:
40+ kauwen in de directe omgeving hier toen ik ze het laatst heb geteld afgelopen winter. Wanneer het echt vies weer is en ze geen eten kunnen vinden dan weten ze mij wel te vinden, op die momenten doe ik bijvoeren en ze weten dat, zodra ze mij zien dan roepen ze elkaar en dan ziet mijn tuin zwart :')

Haha, ik zie nu een soort “Birds”-achtige taferelen voor me bij Telpeva in de tuin.
Mooi dat ze elkaar dan roepen. Dat ken ik wel van onze kippen vroeger.

Mariett, het uitvliegen was leuk om te zien ja! Bij de huisjes in de tuin miste ik het altijd :+
Idd heel knap dat ze het aandurven, vanuit de dakgoot maar gewoon springen… en ik vond het wel bijzonder dat de ouders ze dus scherp in de gaten houden! Er was er direct een bij om mee te vliegen <3 (met aanmoedigingen stel ik me zo voor. Maar mogelijk kritiek, ik weet niet hoe hun opvoeding verloopt).

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-24 16:23

Waaah jongens ik heb de petten besteld! Duurt nog wel even voor ze er zijn omdat ze custom zijn, maar ik denk dat ze heel mooi worden... Spannend weer!

Oef jij hebt het druk gehad in de tuin met het weer van de afgelopen tijd, Telpeva :') Het klinkt wel ontzettend gezellig!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-24 21:18

Petjes yesss! *\o/*

AnnickT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-24 23:13

Jaaaaa, kan niet wachten *\o/*

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-24 10:19

Over een week of twee krijg ik een (foto van een) sample, als ik die goedkeur gaat de hele productie van start en duurt het nog een paar weken. Als het goed is kan ik over twee weken dus al een fotootje laten zien :D

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-24 10:04

Aaah man, de petten gaan niet door :( Ik baal er echt ontzettend van, maar toen ik akkoord gegaan was met het originele voorstel (en dus al betaald had) kreeg ik een nieuw voorstel:
Afbeelding

Ik zou het begrijpen als er iets minder detail in zou komen, maar dit is wel heel erg ;(

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-24 10:17

-O- -O-

Nah wat dom!!

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-24 10:24

Misschien is red bubble een optie voor je?

Die heeft allerlei designs op allerlei producten, van 'kleinere' kunstenaars/artiesten.

Ik heb geen idee van hun voorwaarden richting de designers, ik zit daar vooral aan de andere kant (ik bestel er producten, bv t-shirts, met designs van die artiesten)

Maar wellicht is het voor jou vanaf de designerkant interresant.

Op t screenshotje helemaal onderin zie je de optie 'sell your art'

Afbeelding

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-24 10:32

Ik zit al vier jaar op RedBubble! :D En daar staan ook nog wat oude tekeningen op, zelfs. Het is wel leuk maar niet de kwaliteit die ik zoek, en ik heb het veel liever in eigen beheer. De prijzen liggen er vrij hoog als je iets koopt, maar er gaat maar heel weinig naar de kunstenaar toe.
Niet helemaal wat ik zoek dus! Maar om heel eerlijk te zijn baal ik nu vooral en wil ik zorgen dat ik m'n geld terug krijg, en daarna kan ik wel weer verder kijken naar andere opties.

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-24 10:42

Mariett schreef:
Ik ben tussendoor trouwens ook weer bezig met de sokken :D Ik wil toch héél graag de kauwsen doen, maar ik kan nog geen goede leverancier vinden die dat kan voor een redelijk normale prijs. Niemand wil 30+ euro betalen voor een paar kousen :+
Sokken kan ik wel vinden maar ik vind tocht echt dat het op een paar hoge sokken/kousen moet voor de woordgrap om te werken. Komt vast wel iets op mijn pad!

Stille meelezer (en fan!), in België zijn alle vormen van hoge/lage sokken en lage/hoge kousen = kousen. Dus voor ons land zou de woordgrap perfect op een paar sokken passen :D

julius_juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-24 11:06

Mariett schreef:
Aaah man, de petten gaan niet door :( Ik baal er echt ontzettend van, maar toen ik akkoord gegaan was met het originele voorstel (en dus al betaald had) kreeg ik een nieuw voorstel:
[ [url=m/XDQhtJ.png]Afbeelding[/url] ]

Ik zou het begrijpen als er iets minder detail in zou komen, maar dit is wel heel erg ;(

Dit is een beetje heeeeeeel erg jammer idd. Dan kan je beter van die mooie patches als die van de kreiger laten maken en die op een pet naaien, een print als dit is echt zonde van de originele kwaliteit van de tekening.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-24 11:24

Nooo wat een sneue kwaliteit, logisch dat je daar nee op zegt! Vet zonde van je tekening -O-

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-24 15:05

Jullie reacties helpen wel echt ontzettend hoor :D Bevestigt dat ik de goede keuze maak om er niet mee door te gaan. Heel fijn!

Juut: ja daar dacht ik ook al aan inderdaad, de kwaliteit van die patches is echt heel erg mooi en dan weet ik in ieder geval dat m'n coolmezen er goed op staan! Dus ik geef het niet op hoor, heb m'n zinnen er nu al op gezet :+

Solleke_Noah Oeh dankjewel! Misschien dan toch wat meer uit gaan breiden naar België :D Om heel eerlijk te zijn zou ik ook wel kauwsen kopen als ze korte/normale sokken waren, maar ik weet niet of ik ze ook echt zo wil laten maken. Ik heb nu iig een voorstel gekregen die er beter uit zag, maar vanwege de petjes nog even niet verder op gereageerd.

Ik krijg net een mailtje van de VVV Schiermonnikoog <3

'Hai Berber,
Ze staan in de winkel hoor.
Naast de kassa en er wordt heel veel naar gekeken en ook al een aantal verkocht. Als mensen ze niet kopen lezen ze de kaarten wel hard op voor.
Dus dat is super leuk.'

Afbeelding

Ik heb ze gisteren opgestuurd dus ze staan er echt pas nét, te leuk! En als je op Schier bent kan je even komen kijken dus :D

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-24 15:07

Ah wat leuk!!

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-24 17:39

Oohhh wat goed!! Wij komen jaarlijks zeker 1x op Schier en ik “moet” altijd even iets kopen als aandenken weer dus dan ga ik jouw moois daar eens bewonderen in het echt!!

Superleuk. Zeer waarschijnlijk gaan we in september nog weer opnieuw erheen.

En ik hoop dat je je geld netjes terug krijgt van de petten. Wel echt vervelend dat je dan eerst denkt: mooie kwaliteit dat ga ik doen en dan na betaling ineens deze wending :(

Edit: oh ja en naast het bewonderen iets kopen natuurlijk :j

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-24 18:45

Mariett schreef:
Ik krijg net een mailtje van de VVV Schiermonnikoog <3

'Hai Berber,
Ze staan in de winkel hoor.
Naast de kassa en er wordt heel veel naar gekeken en ook al een aantal verkocht. Als mensen ze niet kopen lezen ze de kaarten wel hard op voor.
Dus dat is super leuk.'

[ [url=m/M4ZyDP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb ze gisteren opgestuurd dus ze staan er echt pas nét, te leuk! En als je op Schier bent kan je even komen kijken dus :D

Ooh, dat ziet er gezellig uit zo!

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-24 18:38

Melzazu schreef:
Oohhh wat goed!! Wij komen jaarlijks zeker 1x op Schier en ik “moet” altijd even iets kopen als aandenken weer dus dan ga ik jouw moois daar eens bewonderen in het echt!!

Superleuk. Zeer waarschijnlijk gaan we in september nog weer opnieuw erheen.

En ik hoop dat je je geld netjes terug krijgt van de petten. Wel echt vervelend dat je dan eerst denkt: mooie kwaliteit dat ga ik doen en dan na betaling ineens deze wending :(

Edit: oh ja en naast het bewonderen iets kopen natuurlijk :j

Jaaa te leuk!!

Nog meer leuk nieuws, nu ook in Lauwersoog:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb ook bezig om de shirts toch in eigen beheer te doen, dan kunnen ze ook bij winkels gaan liggen. Zou wel heel leuk zijn! En de sokken en petten liggen niet stil natuurlijk, hopelijk komen die er ook nog gewoon.

En misschien toch weer nieuwe kaartjes :+ De kaartjes gaan goed en dat is zo leuk, mijn professor reageerde zo leuk toen hij een 'hulde aan het spechtpaar' kaartje kreeg toen hij en zijn vrouw gingen trouwen :D Ik wil toch nog wat specifiekere kaartjes erbij. Ik zit nu vooral met een kaartje voor als iemand een kindje krijgt, en een kaartje voor als iemand verhuist. Ik neig nu naar 'hoera, eendje erbij' voor een geboortekaartje. Voor het verhuizen heb ik twee die ik eigenlijk niet leuk genoeg vind, maar misschien als inspiratie:
Verhuizen, gooi het roerdomp
Naar je nieuwe huis toehoe

Ik ben laatst gemaild door een paar uilenfans (was een ontzettend leuk mailtje! Van iemand die mn kaartjes in een van de winkels had gekocht) die vroeg of er ook uilen kwamen. Als suggestie kwamen ze met 'het is om te uilen' die ik erg leuk vind, maar weer niet zo positief. Misschien kunnen jullie er iets mee :D

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 18:40

"Uilen met de pet" op is er misschien wel 1 voor op een petje?

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 20:38

‘Hoera, eendje erbij’ vind ik leuk.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 20:43

Fazantisch,

Gefeliciteerd met de kleine

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 20:45

Koetsie koetsie koetsie

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kind!

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 20:47

Gefeliciteerd met jullie nieuwe Spruit-er