Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:40+ kauwen in de directe omgeving hier toen ik ze het laatst heb geteld afgelopen winter. Wanneer het echt vies weer is en ze geen eten kunnen vinden dan weten ze mij wel te vinden, op die momenten doe ik bijvoeren en ze weten dat, zodra ze mij zien dan roepen ze elkaar en dan ziet mijn tuin zwart
Mariett schreef:Ik ben tussendoor trouwens ook weer bezig met de sokkenIk wil toch héél graag de kauwsen doen, maar ik kan nog geen goede leverancier vinden die dat kan voor een redelijk normale prijs. Niemand wil 30+ euro betalen voor een paar kousen
![]()
Sokken kan ik wel vinden maar ik vind tocht echt dat het op een paar hoge sokken/kousen moet voor de woordgrap om te werken. Komt vast wel iets op mijn pad!
Mariett schreef:Aaah man, de petten gaan niet doorIk baal er echt ontzettend van, maar toen ik akkoord gegaan was met het originele voorstel (en dus al betaald had) kreeg ik een nieuw voorstel:
[ [url=m/XDQhtJ.png]Afbeelding[/url] ]
Ik zou het begrijpen als er iets minder detail in zou komen, maar dit is wel heel erg
Mariett schreef:Ik krijg net een mailtje van de VVV Schiermonnikoog
'Hai Berber,
Ze staan in de winkel hoor.
Naast de kassa en er wordt heel veel naar gekeken en ook al een aantal verkocht. Als mensen ze niet kopen lezen ze de kaarten wel hard op voor.
Dus dat is super leuk.'
[ [url=m/M4ZyDP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb ze gisteren opgestuurd dus ze staan er echt pas nét, te leuk! En als je op Schier bent kan je even komen kijken dus
Melzazu schreef:Oohhh wat goed!! Wij komen jaarlijks zeker 1x op Schier en ik “moet” altijd even iets kopen als aandenken weer dus dan ga ik jouw moois daar eens bewonderen in het echt!!
Superleuk. Zeer waarschijnlijk gaan we in september nog weer opnieuw erheen.
En ik hoop dat je je geld netjes terug krijgt van de petten. Wel echt vervelend dat je dan eerst denkt: mooie kwaliteit dat ga ik doen en dan na betaling ineens deze wending
Edit: oh ja en naast het bewonderen iets kopen natuurlijk