Signe schreef:Is er ook al iemand die morgen de nieuwe challenge doet? Vinden we het nog leuk?
Ja ik wil het wel doen!
Edit: ik zie dat Kaatstrof de nieuwe challenge al wil doen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vikawiek schreef:Wat leuk met rode wijn, keer wat anders
Thats_Me schreef:Oeh leuk thema. Ik ben ook al helemaal in voorjaarsstemming dus ik ga even nadenken wat te maken.
Leuk zo'n visual Diary Polarize.
Zojuist mijn koetje afgemaakt.
Over de grote watervlekken ben ik nog niet tevreden. Dat wil ik nog wat meer in de vingers krijgen. De losse stijl vind ik verder wel erg leuk. Het is ook eindelijk gelukt om mooie spetters te maken. Ik hou van het 'smijten' met verf haha.
[ [url=m/d8yAaY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Thats_Me schreef:Ik probeer inderdaad de nat in nat techniek. Het zal vast een kwestie zijn van veel oefenen om het naar wens te krijgen. Het blijft mij nu nog veel te vlekkerig terwijl ik juist zoveel mooie voorbeelden voorbij zie komen waar de kleuren mooi egaal doorvloeien.
vikawiek schreef:Thats_Me schreef:Ik probeer inderdaad de nat in nat techniek. Het zal vast een kwestie zijn van veel oefenen om het naar wens te krijgen. Het blijft mij nu nog veel te vlekkerig terwijl ik juist zoveel mooie voorbeelden voorbij zie komen waar de kleuren mooi egaal doorvloeien.
Heb je nat in nat gedaan met eerst alleen water? Van wat ik kan zien op je foto lijkt het alsof je het water zelf helemaal hebt ingevuld (gekke zin dit) Wat ik aanraad is om een groot vlak nat te maken met water, dan laad je je kwast met water en verf en dat drup je het als het ware erin op een paar plekken. Dan spreid het vanzelf. Eigenlijk laat je het water al het werk doen. Wat je kan doen om de verf dan op de plekken te krijgen die je wilt kan je je papier een beetje kantelen en schuin houden (als je je papier op een bord hebt getapet in iedergeval. Sommige tapen hun papier gewoon direct op hun bureau)