Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
De kat ook, daar is het baasje vast heel blij mee. Mooi aandenken!
Ik vind je aquarel-haflinger echt mooi, heerlijk vlotte stijl. Toffe werkplek heb je.
De warme achtergrond past er prachtig bij. Ik zie op pagina 17 dat 'ie af is, wat een kunstwerk
Aandoenlijk.
Tof!
Mooi!
Knap.
Volgende keer laat ik het hier wel weten, moest er iemand willen meekijken. De link is twitch.tv/lorecreates
Het was leuk, echt motiverend en niet zo stresserend als ik dacht. Verder heb ik niet echt iets te delen, een paar WIP'jes. Ik laat wel wat zien als er weer iets af is

Selina schreef:Je hebt zo'n gamer PewdiePie, die heeft inmiddels iets van 30-50 miljoen door z'n YouTube video's![]()
En dat door te gillen bij horrorspelletjes.
Maar we dwalen af
, misschien moeten we met z'n allen gaan gamen ipv tekenen/schilderen. Ik kan heel goed gillen
nu is ze gelukkig zelf een gamer dus ze vond het wel wat hebben

fijn dat dat niet voor niets is geweest.
Vandaag ook weer mee verder.
Loop tegen de 50 en nu al ver achter.
Solleke_Noah schreef:Haha, zo is mijn zus net verhuist naar een appartement en hoorde zo toch wel veel gegil en gebonk tot heeeeel laat 's nachts boven haar. Bleek haar bovenbuur een professionele gamer te zijnnu is ze gelukkig zelf een gamer dus ze vond het wel wat hebben
Ja, games streamen is weer wat anders.
kallipooh schreef:Ja, games streamen is weer wat anders.
M'n vriend heeft jaren geleden veel gestreamd op Twitch, hij is 3D environment artist voor games. Hij streamde dan het hele proces en had een paar honderden kijkers. Ik vond het gisteren wel leuk, een beetje interactief en enorm motiverend. Ik hoef er niet beroemd van te worden hoor, maar vind het wel gezellig