Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nissima schreef:Mag ik één tipje geven? Misschien ben ik de enige hoor, maar het valt me op dat Prem soms vloeiend Nederlands typt en soms gebrekkiger (jij in plaats van jouw). Ik neem aan dat je dat laatste expres doet, maar het is voor mijn gevoel niet consequent
Citaat:Er komt nog veel storm aan, dus het is goed dat ik aangespoord ben om "to the point" te blijven.
pmarena schreef:Het zal wel geen wonder zijn dat die ex hem op deze manier behandelt, hij laat het van zijn kinderen ook toe....
pmarena schreef:Als hij nu nog duidelijk bij "Nina" zou blijven kijken maar zo lijkt het net alsof hij daar alleen is
Poekkie schreef:Marije112 schreef:Ik vind die opmerking van die staleigenares ook écht heel gek...
Waarom? Dat begrijp ik nu juist wel. Als er nu een vreemde man heel de tijd op mijn erg liep te bellen, zou ik daar ook vragen bij hebben. We weten ook niet hoe groot die stal juist is.
Nissima schreef:Ik vind het ook best wel naar van hem eigenlijk. Ze schreef dat hij graag mee wilde om haar te zien rijden maar vervolgens was hij de hele tijd te druk met zichzelf. Ik zou dat echt niet leuk vinden van mijn vriend. Ga dan niet mee, of zeg dat je meegaat maar dat je niet komt/wil kijken en wel in de auto blijft, ofzo.
neetoch schreef:Ik ga toch ook maar eens reageren hoor....
Ja prem is een klootzak, maar allemachtig die Nina wil je toch ook door elkaar rammelen of niet soms? Mag ik vragen naar de leeftijd van Nina?
Stomme L proef en meer van dat soort opmerkingen.
Ik vind het leuk lezen hoor, maar echt hoor die Nina zou ook niet bij mij in de buurt van mijn dieren hoeven te komen met hoe nonchalant zij met die van haar omgaat en dat op een paardenforum! Je brengt nogal niet wat te weeg ts!
neetoch schreef:Ik ga toch ook maar eens reageren hoor....
Ja prem is een klootzak, maar allemachtig die Nina wil je toch ook door elkaar rammelen of niet soms? Mag ik vragen naar de leeftijd van Nina?
Stomme L proef en meer van dat soort opmerkingen.
Ik vind het leuk lezen hoor, maar echt hoor die Nina zou ook niet bij mij in de buurt van mijn dieren hoeven te komen met hoe nonchalant zij met die van haar omgaat en dat op een paardenforum! Je brengt nogal niet wat te weeg ts!
neetoch schreef:Dames het is geen verwijt!
Het feit dat ik reageer is al heel bijzonder trouwens, dat geeft alleen maar aan dat ik nog steeds meelees en vooral ik dus zo in het verhaal meegezogen wordt, dat ik mij dood erger aan Nina. Helemaal dat ze op haar leeftijd haar eigen geluk nog zo laat verzieken door een of andere kerel. En dat ze net een ekster is nog steeds, uitjes in hotels en dure locaties en zij vind de kerel die het doet fantastisch, zo komt ze op mij over. Mag ik toch zeggen?