Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wendy15 schreef:Oohh dat hert vind ik heel gaaf!!
Op wat voor papier gebruik jij ecoline? Ik heb laatst wat potjes gekocht maar mn papier bobbelt wat. Zo'n witte pen staat ook nog op mn verlanglijstje. En zwarte inkt.
Scan ook altijd in onder de scanner en niet met een camera, dus dan ligt het ook wel plat. Je zou ook nog kunnen proberen om je papier vast te tapen aan de tafel, of als het kromtrekt, de andere kant ook nat te maken.
Lijkt me erg leerzaam ook, zo een bestaand schilderij naschilderen.
Ook echt beter zo met dat zwart achter de planten, de honden springen er veel meer uit zo.
Strak gedaan ook.
Dat baardje ziet er echt pluizig uit ook. Is hij al af of ga je er nog verder aan?
Vind hem heel erg mooi al. (sowieso jouw hele manier van tekenen eigenlijk)
Heel mooi geworden, welk formaat is het? Best klein denk ik? 
Ik dacht eerst een beetje "wat moet dat worden?" maar ik heb je topic even gestalkt en met die vacht erop ziet het er echt heel goed uit! Ik ben heel benieuwd.
Bijna ook een soort collage. Je vogeltjes zijn ook erg mooi. 

We hebben vorig weekend dus met auto verhuisd en dit weekend ook continu aan een stuk door en we hebben gisternacht voor het eerst in het nieuwe huis geslapen, dus we zijn officieel verhuisd ook echt nu
Er moeten nog wel redelijk wat verhuisd worden maar het grootste deel is nu echt klaar. En ik ben helemaal op stuk kapot
De rest van pagina 19 volgt dan ook later. 
Deze is ook al mooi.
Geheel zelf erbij te bedenken!
Die eronder vind ik ook heel mooi eigenlijk, ga je die nog afmaken?
(en ik pomp en schud echt alleen als ie niet goed werkt en niet elke keer, sorry stift
)
En maak je hem nooit af, so be it. Ik heb stapels met dingen die ik nooit af heb gemaakt, dat gebeurt gewoon. Is ook niet erg.
) zei laatst het volgende, wat ik eigenlijk heel wijs vond: Tegenwoordig bedenkt ze bij elk plan dat ze heeft, voordat ze eraan begint, of ze het wil uitvoeren omdat ze het resultaat wil hebben, of omdat ze er zin in heeft om het te maken. Is het het eerste, dan begint ze er gewoon niet aan tot ze er wel zin in heeft, omdat het dan verschrikkelijk wordt om eraan te werken op een gegeven moment.
In ieder geval zorgt de muis wel voor mooie tekeningen, is hij toch nog ergens goed voor dus.
En lekker pluizig ook.
Hah Hah hahahaha
Ik zou willen dat ik ook het idee had dat het me lukte
heel schattige tekening! Hopelijk verhuisd hij snel weer terug naar buiten
Alles is iets en als het nog niets is kan het misschien ooit nog wat worden, dus je moet echt stapels en stapels troep bewaren voor het geval je het ooit nodig gaat hebben voor een project. Het zal je maar eens gebeuren dat je denk "goh, nu had ik eigenlijk die drie stukke computermuizen en die lelijke kerstbal willen gebruiken". Dat werk.
Moet je ook alles in je eentje verplaatsen of heb je wel mensen die je daarmee helpen? Alles alleen lijkt me echt niet te doen namelijk 

vaak heb ik een beeld in mijn hoofd zitten (ik ben nogal een beelddenker) en dan wil ik het z.s.m. op papier hebben.
de held, want ik durf daar niet mee te rijden. Klussen heb ik ook familie en vrienden voor die komen helpen, daar ben ik heel blij mee want ik zou bijvoorbeeld niet weten hoe ik een vloer moet leggen. En inderdaad de keuzestress is ook een dingetje, ik ben het kijken voor laminaat, bankstellen proefzitten nu al zat
Ik wil m ook zien met een kabouter erop!
(dat is het hier nog niet eens geloof ik, maximaal 800 meter of zo. Maar dan nog!
)
Nu blijkt dat ze ook de klink kwijt zijn, maargoed.)

Lift in, lift uit, heen en weer, op en neer en nog een keer. Ja. Zelfs de kasten...En dan is dat plaatje van je moeder ook erg herkenbaar. Net als die verhuizer met als z'n zooi. "O, maar in de schuur ligt ook nog. En een piano."
).

daardoor lukte opdrachten en dergelijke niet. Al heb ik voor een opdracht wel een concept schets kunnen maken. Dat word een hele leuke en ik keek er op uit om te beginnen!
marley93 schreef:Vivakwiek, wat ontzettend mooi gedaan! Jouw stijl is heel duidelijk, maar tegelijkertijd zie je ook goed dat je weet wat je doet wat betreft materiaal- en kleurgebruik. Heel cool!
eclair98 schreef:Het Rijksmuseum heeft een wedstrijd wbt. Schilderijen van Rembrandt. Misschien leuk om daar naar te kijken?
.
, maar ik vind dat woord gewoon zo ontzettend knus klinken, napjesverf.
en stift.