Eclair98, ik vond het visje zonder leuk, maar met zilver lijntjes vind ik hem toch nog veel leuker. Zit meer beweging in

sanneb: mooi zeg, leuk idee om zo te doen. Zet je het paard eerst neer, of doe je dat gewoon ter plekke schilderen tussen de vlekken door?
Seven, leuk zo van schets naar inkleuren. Ik vind het knap wat je met markers en het witte pennetje kan. Prachtige kleurovergangen. Mijn eekhoorntje was juist niet voor het detail maar om de basislaag terug te krijgen waar ik vorige keer vergeten was een foto van te maken

mhollander: welkom. Wat een leuke cartoon heb je gemaakt zeg. En gewoon lekker veel blijven oefenen, dan maak je voor je het weet ook zulke dingen

kallipooh: je tekent echt een paar van mijn favoriete dieren

amyLyklama: ik vind dat heel knap hoor, zo uit je hoofd een portret. En heel gaaf hoe je die lippen neergezet hebt en ook de ogen en het haar.
Pluizebolpum, ja klopt, maar het zijn het hele jaar witte penstiftdingen gebleven, dat vergeet ik iig nooit meer

Ik blijf toch weer even in de potloodschetsen, omdat ik voor mijn gevoel te weinig tijd heb om met kleurpotloden bezig te gaan. Wat eigenlijk onzin is, want op mijn kleurtekeningen eerder met de krijtjes ben ik hooguit zo lang bezig geweest als nu op deze

Denk dat deze wel interessanter wordt met kleuren, omdat er zoveel verschillende kleurtjes veren in het hoofd zitten en structuren, dat heel lastig is weer te geven met alleen maar een potloodschets. Dat wordt later vast nog een uitdaging om eens in kleur te doen