Ziet er verder wel erg leuk uit allemaal
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

RenskeFrea schreef:Ik ben nieuwsgierig eigenlijk waarom iedereen het grotendeels in het Engels maakt?
Ziet er verder wel erg leuk uit allemaal
.

Nu nog noteren dan dus ergens

Heb je ook het risico dat hij heel snel vol raakt niet. Ik heb mijn nieuwe 2 weken en ben al bij pagina 20 van de 250, als ik zo doorga haal ik het jaar bij lange niet
Zo kon ik even een paar lay outs uit proberen tot ik eentje had die ik fijn vond.
) ook op een paar pagina's geoefend, maar pas tijdens het beginnen aan de echte journal merkte ik wat werkte en wat niet. Scheelt ook dat ik na een paar pagina's besloot dat een vulpotlood wel zo handig is, dus nu is [***]'s bullet journal helemaal in potlood. Met pen had ik anders toch de neiging om het eerst in potlood te doen zodat het netjes bleef, en dat is voor een heel basic notitiejournal teveel werk. 
heeft iemand hier ook pagina's met foto's erop of niet?
Als je dan al een vast weekoverzicht hebt dan past het er vaak niet netjes in, waardoor het onoverzichtelijk wordt. Ik gebruik het dus wat losser, ik schrijf elke ochtend een nieuw lijstje van wat ik die dag wil/moet doe. Mijn bujo is vooral voor de kleine praktische zaken (boodschappen, vuilnis naar buiten, stofzuigen, uurtje lezen, meditatie oefenen etc), daarnaast heb ik nog een gewone agenda voor (werk)afspraken.
Vind het heerlijk om weer eens een boekje in te delen en op te maken. En voor mij is het een groot voordeel om eindelijk eens 1 overzicht te hebben van alle dingen die ik normaal gesproken of gewoon onthoud of op allerlei random plekken opgeschreven heb. Scheelt een hoop zoek en denkwerk