Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
onbarefeet schreef:De zwarte lijn om het paardje meer de kleur te maken van de vacht? + de lippen zou je iets meer kunnen vormen. Tenzij dit jouw stijl is natuurlijkSucces!
Zoefken schreef:Ik ga mee met onbarefeet. De lijn doe ik meestal een tint donkerder dan de vacht.
Verder zie ik dat je goed diepte hebt gemaakt, maar je kunt dat nog wat beter uitwerken. Oké, hoe ga ik dit fatsoenlijk uitleggen...Net als bij de schouder en de nek heb je donkere ''strepen'' gemaakt. Alleen deze liggen vrijwel gelijk tegen de lichtere basiskleur aan. Je kunt dus wat meer dimensie maken door op/rond de plekken waar je dus zo hebt geschaduwd dezelfde donkere kleur toe te voegen, maar dan wat lichter en zachter. Dit maakt ook de overgang minder hard. Maar dat ligt ook een beetje aan de stijl die je wilt denk ik. Ik zal hieronder een voorbeeldje plaatsen, misschien dat het dan wat duidelijker is.
![]()
[ Afbeelding ]
Verder wel al heel goed, alleen ik zou het oortje nog wat uitwerken als je dat nog niet had gedaan.
Zoefken schreef:Klopt!
Laatste lijntje uitgewerkt en ingezonden, blij met het lijf maar niet met de manen en staart. Wat een hel!
[ Afbeelding ]
Zoefken schreef:Blixem schreef:Als je een creatie hebt ingestuurd dezed maand stuur die maar in prive bericht naar mij.
In dat bericht staat je creatie {foto} (ook heliossen!)
naam bokt:
naam creatie:
soort (trekpaard,ezel enz.)
Groetjes als ik iets vergeten ben graag melden
Welk formaat moeten de creaties zijn?