Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EmmaVZ schreef:HarriesHorse schreef:En is het ook geen idee [ik zeg maar wat] om ook zoiets voor mensen tekenen te doen? Bijv, teken een mens in 5 min.
Ik vind paarden leuk, maar mensen zoveel leuker,,,
Je kunt ook mensen op de paarden tekenen?![]()
Zou het heus niet erg vinden om ook menselijke thema's te doen oid, maar het topic heet wel [GAME] Een paard in (1)5 minuten deel III..
HarriesHorse schreef:EmmaVZ schreef:
Je kunt ook mensen op de paarden tekenen?![]()
Zou het heus niet erg vinden om ook menselijke thema's te doen oid, maar het topic heet wel [GAME] Een paard in (1)5 minuten deel III..
Nee haha..
Ja ik weet het, misschien als er genoev animo is voor een mensen topic?
amberboktt schreef:Huh, maar er zou toch ook iets komen dat je een week de tijd had, niet met rassen enzo, maar gewone paarden onderwerpen enzo?
Of heb ik dat er zelf van gemaakt? (Verwisseld met dat van Daisyree)
SamLoveRoos schreef:Ik vind iedere week een ander thema ( dus niet alleen máár paardenrassen) het leukst!
Misschien een poll maken om te kiezen? En dat je bijv. Ook ideeën kan indturen voor thems's naar de gene die kiezer word.
EmmaVZ schreef:SamLoveRoos schreef:Ik vind iedere week een ander thema ( dus niet alleen máár paardenrassen) het leukst!
Misschien een poll maken om te kiezen? En dat je bijv. Ook ideeën kan indturen voor thems's naar de gene die kiezer word.
Dit hadden we al wel ongeveer besloten![]()
Wie wilden er graag kiezer worden?
- Juuultjee
- xTitanic
- EmmaVZ
..