Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heel lelijk dichtgenaaid en er zit echt een klodder wol in he midden. Mijn idee van 'proffesioneel' een nieuw draad gebruiken
foto word morgen helaas
. Zo zie ja maar: ervaring is ook niet alles
.
. Eerst maar eens broddelen met dat haakpatroon. Maar dan moet ik wel een "prutsdraad" hebben....... Ik wil geen dure wol gebruiken om uit te proberen omdat het maar de vraag is óf ik (nog) kan haken.
Eerst maar eens verder breien.
. Goede nieuws is wel dat ik een geschikte draad heb gevonden!
.

. Er moest toch wel iets gedaan gaan worden wat sport betreft, maar ja, wat? Zwemmen mag ik helemaal niet meer (niet erg want dat vind ik echt een straf). Via google terecht gekomen op de website van de FPG en een proefles genomen na akkoord van de arts. Geen ervaring op de gehandicaptenmanege maar ze wilden het wel proberen. Dat is bijna 3,5 jaar geleden. Blijkbaar doe ik het toch wel redelijk/goed want ik ben nu aan het oefenen voor de carrousel die in april gedemonstreerd gaat worden
. Verzorgen van "mijn" manegepaard doe ik zoveel mogelijk zelf. 
. Dus ik moet een nieuwe haaknaald hebben. Mag ook wel wat groter (haaknaald 5,5 of 6) want het wordt vrij strak. Ik denk dat ik maar eens ergonomische ga kopen zodat ik wat meer grip heb. Maar het haken op zich ging goed! Geinig patroon met die golfjes. Kleurtjes heb ik ook al uitgezocht. Nu ik weet dat het gaat, ga ik nog maar eens wat van dat garen scoren