Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kiimm_ schreef:Hihi. Ik doe het vaak met pinterest en simply haken blad. Ik ben wel lid van ravelry, maar ik snap het niet echt..
De schoenen zitten in mijn minnie mouse deken. Nog een heel stuk te gaan, maar ik vind het super leuk om hem te zien groeien.
Hierbij het resultaat tot nu toe!
[ Afbeelding ]
BloemBloem schreef:Kiimm_ schreef:Hihi. Ik doe het vaak met pinterest en simply haken blad. Ik ben wel lid van ravelry, maar ik snap het niet echt..
De schoenen zitten in mijn minnie mouse deken. Nog een heel stuk te gaan, maar ik vind het super leuk om hem te zien groeien.
Hierbij het resultaat tot nu toe!
[ Afbeelding ]
Mooi! Knap werk.
Ik haak best al een heel tijdje, en het lukt me aardig, maar dat pixel haken met van die breivisjes begrijp ik op de dag van vandaag nog steeds niet. Toen ik die Elsa deken aan het maken was heb ik iedere kleurwissel af- en opnieuw aangehecht :-
JPitty schreef:Heeft iemand nog een toptip voor mij? Ben een mobiel aan t maken voor een zwangere begeleidster en kom ergens niet helemaal uit hoe aan te pakken.
Ik heb een houten ring gekocht om de figuurtjes aan te hangen en die wil ik dus "omhaken", zodat je het hout niet meer ziet, zoals hier:
[ Afbeelding ]
Maar hoe doe je dat? Iemand die mij kan helpen?