Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DShots schreef:Ik ben opzoek naar iemand die een overleden paardje kan tekenen, schilderen etc.
Helaas ben ik wel de foto's kwijt en heb ik hem alleen via fb nog.. Ik zal nog wel eens kijken of ik ze ergens heb gezet.
Dan kan ik misschien kijken of ik nog het orgineel heb en nog kan bewerken. Ik zie dat het touwtje ook niet goed is bewerkt bij de buik onderin rechts.
[ Afbeelding ]
AngelHeart schreef:Hoi allemaal. De laatste tijd ben ik bezig met het tekenen van mensen met adobe draw. Laatst heb ik een paard getekend en ik vond het wel leuk. DE TEKENING WORD EEN OUTLINE!! Ik hoop dat ik hier een paar leuke foto's kan vinden. Er zijn wel een paar dingen. (Op slechte foto's word niet gereageerd.) Ik zoek een foto van goede kwaliteit. Een paard zonder hoofdstel, halster of zadel. Toestemming van de fotograaf.
AngelHeart schreef:Hoi allemaal. De laatste tijd ben ik bezig met het tekenen van mensen met adobe draw. Laatst heb ik een paard getekend en ik vond het wel leuk. DE TEKENING WORD EEN OUTLINE!! Ik hoop dat ik hier een paar leuke foto's kan vinden. Er zijn wel een paar dingen. (Op slechte foto's word niet gereageerd.) Ik zoek een foto van goede kwaliteit. Een paard zonder hoofdstel, halster of zadel. Toestemming van de fotograaf.