Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
noorhermans1 schreef:Pareltjes vind ik toch snel lelijk worden
Je kan ook een kleine maat pakken maar dan ben je wel erg lang met het leggen bezig
cvelthuis schreef:Als je met parels wilt werken moet je wel opletten met het opstrijken, parels kun je niet vanaf de bovenkant strijken, anders zou ik inderdaad iets van 4 of 5 mm doen, zodat je duidelijke letters krijgt, maar erg stoer dat je gelijk aan zo'n groot project begint!
wups81 schreef:sjaret heeft u dit bij ons gemeld? dat er spullen niet aangekomen zijn? graag even een reactie.
colunder schreef:Ben ik 2 avonden bezig geweest om nog zo'n feyenoord logo te maken(zie vorige pagina),draai ik hem net om kom ik er achter dat ik vergeten ben om hem in spiegelbeeld te doen![]()
![]()
![]()
Kan ik alles er weer afhalen en opnieuw beginnen.
Hoe dom kan je zijn????![]()
![]()
noorhermans1 schreef:Waar lukt het niet Jolandje?
Ik heb een nieuwe webshop http://www.creativefun.nl/ gevonden waarbij de steentjes die ik altijd gebruik ( swainstones) Veel goedkoper zijn, hele fijne en goede service trouwens! Verzend heel snel. Vriendin had gemaild of ze een bepaald kleur steentje had ( in swainstone), had ze allemaal kleurtjes opgestuurd om te kijken wat de goede was, kosteloos! Top!