Ik kom ook weer meekletsen! Ik heb na lange tijd weer een painting besteld Hij is 50 x 75 en als ik hem af heb dan komt hij in de slaapkamer te hangen Ik krijg hem vanmiddag binnen!
Ik ben eindelijk ook weer een klein stukje verder, en heb maar besloten om het zwart eerst te doen, en mezelf daarna te belonen met veel kleur Helaas is het hele vak rechtsboven, ook nog helemaal zwart, dus ben er nog niet helemaal
Ik heb mijn paard bijna af. En ik heb er eentje van Tinkerbell besteld. Een van mijn jongste vriendinnetjes wordt in augustus 4 en wil een Tinkerbell kamer. Dus de painting krijgt ze cadeau voor haar verjaardag.
Anoniem
Geplaatst: 01-07-20 10:46
Ik ben in de avonden nu weer lekker bezig. Stukje van 15 x 8 cm gedaan zaterdagavond en gisteren bij elkaar
Tussenstand nu:
DeEenhoorn
Geplaatst: 02-07-20 15:57
Ik zie weer fantastisch mooie werken voorbij komen Ik was in 2019 heel kort actief in dit topic omdat ik een 40x50 van de k-pop groep BTS aan het maken was, en heb toendertijd ook een 40x40 van Ferry de Ruiter besteld en die is nu net een paar dagen af, ik ga hem ook aan Ferry geven zodra ik hem weer zie Wil er alleen ook nog een lijst voor zoeken maar nog geen mooie tegengekomen van 40x40
xingridx
Geplaatst: 02-07-20 21:47
Komt weer hoop moois voorbij!
Hier na een paar drukke weekjes weer een stukje verder:
Zo'n roller, is dat de moeite om aan te schaffen? Helpt het echt goed tegen springsteentjes? Heb er in mijn olifantpainting echt veel, nog nooit eerder gehad en vind het flink vervelend.
Wat komen er weer fantastische paintings voorbij! Ik ben gek op paintings met veel kleuren. Ik heb ook alvast weer nieuwe besteld. De pinguïns heb ik nu voor 75% af.
LadyMadonna
Geplaatst: 03-07-20 23:09
Tussenstandje weer...
LadyMadonna
Geplaatst: 09-07-20 20:11
Hoe dan!?
fleurtjeuh
Ik wilde heel graag zo’n 5 Luik van Red Bull Racing. Alleen nu kan ik hem niet meer vinden. Was zo gaaf. Alleen de grootste wel redelijk prijzig. Maar vond die echt heel erg mooi. Maar helaas nu is er een andere en die vind ik minder.
Oh die zou m’n man ook wel willen voor op z’n werkkamer denk ik haha!
Maar vooralsnog is deze week mijn drieluik olifant/giraffe/tijger binnen gekomen dus nu zit ik in een ernstig dilemma want m’n huidige painting is pas op een derde ofzo en dat drieluik wil ik ook heeeeel graag starten maar ja, anders maak ik deze niet af waarschijnlijk en dat is ook zonde dilemma’s dilemma’s
Anoniem
Geplaatst: 17-07-20 09:53
Ik heb er ook eentje liggen die half af is, was een 'tussen' painting van de Xenos. Maar ik ben begonnen aan een vierkante steentjes van Ali en nu vind ik die ronde steentjes van de Xenos stom
Ik probeer wel eerst een af te maken voor ik aan een nieuwe begin. Al is me dat met de hele grote van de Cranenbroek nog niet gelukt, maar die doe ik af en toe tussendoor en mijn moeder werkt er ook soms aan als ze hier is. Dus ooit komt die wel af. Maar die kan ik niet onder mijn toetsenbord leggen om tijdens het werken als het rustig is er nog even aan door te gaan, want die zit al in zo'n houten frame.