Helleu...Ik wil ook eens aan de hotfix gaan beginnen, kom zoveel leuke frontriempjes e.d tegen welke maat steentjes is het ideaalste voor een frontriem, wil die helemaal inleggen met 3 rijen steentjes?
Oke ja dacht het al maar wist het niet zeker, via internet bestellen is wel lastig, want je kan niet zien hoe groot ze precies zijn. Blijft het wel redelijk zitten op frontriempjes?
Lous
Geplaatst: 05-10-14 16:16
Met de applicator blijft het niet goed zitten op leer.Dan moet je echt strasslijm gebruiken.Maar dat is wel een werk als je er zoveel steentjes er op wil bewerken.
Ah okay,thanks voor de tip af en toe een uurtje rommelen savonds vind ik wel leuk om te doen ga snel eens wat bestellen, en die lijm erbij.Kijken of het wilt lukken
Op het oog was het klein, maar je moet wel bedenken natuurlijk dat er maar 3 maanden waren voor de organisatie! Ondanks dat korte tijdsbesef hebben ze een heel gaaf event neergezet! ik zou het niet na kunnen doen, daar moeten jullie wel rekening mee houden, de belangrijkste mensen in de hotfix waren aanwezig en hebben iedereen goed advies gegeven en geholpen, daarbij moet je ook niet vergeten dat dit pas het eerste echte event was! Ik vind het jammer dat jullie het een beetje afkraken allemaal
Tsja je gaat er misschien toch een beetje heen met verwachtingen en dan kan het tegenvallen.Zij kunnen niet weten dat ze maar 3 maanden hadden en dat dit het eerste evenement was. Maar natuurljk kun je het ook onderbouwen wat wel en niet leuk was.Hebben ze bij de organisatie ook wat aan om het evenement volgende keer nog leuker te kunnen maken
Ik had het groter verwacht en wat meer spetterende aanbiedingen. Ik zocht kleine blaadjes in bleu zirkon,maar die hadden ze niet. Silicone folie heb ik ook niet gevonden. Wat ik nu uiteindelijk gekocht heb had ik ook gewoon via de sites kunnen bestellen, dan was ik een stuk goedkoper uitgeweest. De organisatie was verder goed.
Weet ik waar ik A4 vellen silicone folie kan bestellen? Ik heb mijn wat van mijn vellen weggegeven met de gedachten dat ik zo nieuwe kon bestellen, maar ze staan niet meer op de site van hotfixhobby. Ik heb nu de dunnere besteld maar die vind ik niet zo fijn.
wil94
Geplaatst: 11-10-14 18:49
Weer een keer aan de knutsel geweest. Op de foto glinsteren ze niet, maar in werkelijkheid is het een mooie gouden glinster.
Ik kom dit topic tegen, en ik zoek een nieuwe hobby Dus ik wil dit heel graag proberen! Maar zijn er ergens leuke starterkits te koop? Als in, zo'n oppak pinnetje, een zakje steentjes, en van dat plakpapier? Want dat lijkt me eigenlijk wel voldoende om het uit te proberen toch? En er zijn zoveel maten steentjes dat ik niet weet welke grootte ik het beste kan zoeken.. Heeft iemand zin om me hier even bij te helpen? Ik wil graag de naam van mijn verzorgpaard op haar dekje hotfixen
Hoi, leuk dat je ook deze hobby wilt doen! is echt heel verslavend
Je hebt in principe aan steentjes en folie genoeg (dat plakpapier) de meeste gebruikte steenmaat is ss10 of tewel 3 mm, daarbij zijn ss16 (4 mm) en ss6 (2mm) ook veel gebruikt, je kunt je gemaakte patroon gewoon opstrijken of met de applicator vast zetten, dan gebeurd dit steentje voor steentje, als je verder nog vragen hebt hoor ik ze graag