Ik heb ook getwijfeld over dat 3-luik met die berken, ik was bang dat die te eentonig werd om te schilderen (niet dat het bos zoveel beter is maargoed
). Ik vind die berken wel weer prachtig nu ik m weer zie
Verder hebben we wel aardig dezelfde smaak zie ik, ik vind ze allemaal erg mooi nu ik ze weer zie
Dat winterdrieluik is ook schitterend, als ik de tijd en het geld toch had....

Zo groot hebben ook niet veel merken toch? Paintworks zijn ook allemaal kleiner, ik kan eigenlijk niet bedenken of er meer zijn met van die meerluiken of van die panoramas.
). Die techniek van dat drybrushen maakt het wel echt heel netjes. Maar ik weet nu al dat ik er geen geduld voor zou hebben
. Als ik jullie resultaten zie, zijn jullie sowieso een stuk secuurder dan ik
.
Ik ga regelmatig of zo goed als altijd over lijntjes heen, puntjes zijn bijna nooit zulkje puntjes of hoekjes als gedrukt staat enz, en ook de dikte van de verf is bij mij ongelijk (juist daardoor vind ik het heel "echt" ogen ook ) 
Mooi
Mijn verf gaat nog goed met de 2 linkse panelen nog te gaan gelukkig
Er staat ook enthousiast in de gebruiksaanwijzing dat je eerst de achtergrond kunt schilderen en dan de voorgrond voor een mooier effect, maar ik kan aan de kleuren en vakjes niet zien waar de voor en achtergrond loopt met al dat groen 

hij was kreukvrij nu last van het oprollen
maar dat trekt wel bij. Alleen de tijd vergeten. Is een beetje te laat