. Het is beetje het zelfde stukje verder
. Maar je moet verder lezen, er staat ook dat ik hem verder heel mooi vind!! Ik vind het zobiezo knap hoe jullie die allemaal doen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Het is beetje het zelfde stukje verder
. Maar je moet verder lezen, er staat ook dat ik hem verder heel mooi vind!! Ik vind het zobiezo knap hoe jullie die allemaal doen

mickey1989 schreef:Cinderella, hoe maak jij die huid zo glad? Ik kan wel enige oneffenheden verwijderen en de huid verzachten, maar ik heb het idee dat het er alleen maar vlekkeriger op wordt!
lees maar mack-over topic deel 1 door.. daar is het al zooo vaak gevraagd 
LCharlotte schreef:Leuleukleuk!!!! Heel mooi Mickey!
Maarre, wie is die vent ?
Ciinderella schreef:mickey1989 schreef:Cinderella, hoe maak jij die huid zo glad? Ik kan wel enige oneffenheden verwijderen en de huid verzachten, maar ik heb het idee dat het er alleen maar vlekkeriger op wordt!
lees maar mack-over topic deel 1 door.. daar is het al zooo vaak gevraagd
Geduld, geduld, geduld!!

sunshine schreef:
Hij is echt suuupermooi geworden 

mickey1989 schreef:Ahem... wist niet dat je kwaad werd
Ik vraag het toch zeker niet voor niets, ik weet wel hoe ik de huid bewerkt krijg alleen complimenteer ik jou met de manier waarop jij het doet en vraag ik hoe je dat gedaan hebt, omdat jij het beter doet dan ik.
Maargoed, laat maar
vandaar dat ik zeg, lees het topic maar even door. Het is dus helemaal de bedoeling niet om opte wekken dat ik er boos over word ofzo wand dat is helemaal niet waar. Ik werk met PSP en daar soften, als je verder wilt weten stuur maar even een pm of toch eventjes het topic terug lezen. Moest snel weg en dus geen zin om alles helemaal weer op te schrijven. Misschien door het snelle schrijven dat ik bod overkwam?

in het echt ben ik het niet gelukkig!
ik kan er ook wat van.. Had ook net een versie voor je klaar!
wiifke schreef:kunnen jullie hier misschien ook iets mee?
als verassing voor mijn zusje..
http://i183.photobucket.com/albums/x299 ... 721847.jpg
Alvast bedankt!