Karoliefje_ schreef:Ik vind je commentaar maar wat vaag. ik kan er geen zinnige tip uithalen? door mn moeilijke woorden?
Ze bedoelde (volgens mij) dat ze Kerstmis een moeilijk woord vond, omdat je daar zoveel kanten mee uit kunt.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Karoliefje_ schreef:Ik vind je commentaar maar wat vaag. ik kan er geen zinnige tip uithalen? door mn moeilijke woorden?
Jaduuh schreef:Karoliefje_ schreef:Ik vind je commentaar maar wat vaag. ik kan er geen zinnige tip uithalen? door mn moeilijke woorden?
Ze bedoelde (volgens mij) dat ze Kerstmis een moeilijk woord vond, omdat je daar zoveel kanten mee uit kunt.
wil de vrede in dit topic bewaren, anders krijgen we weer een modje op bezoek, en gaat het topic op slot ofzo
niceboy16 schreef:leuk dat ik gewonnen hebPasam en Nujaro ook gefeliciteerd natuurlijk! Verder ben ik het wel een beetje met Karoliefje eens, er zitten niet veel tips in, en dan heb ik het over alle gedichten
ik zeg hiermee niet dat ik zo'n geweldig commentaar geef, maar toch
Een nieuw woord..
Obsessie
ik hoop dat jullie dr wat mee kunnenals alles meezit, volgende week zaterdag de uitslag!
Ik kan echt niks uit het woord Obsessie krijgen
Misschien vind ik nog iets,denk het niet. 

en meis, tis een spelletje, geen wedstrijd
Devica schreef:Obsessie
Is het een obsessie
Als je steeds denkt
Dat je honger hebt?
Is het een obsessie
Als je steeds eten koopt
En snel op eet?
Is het een obsessie
Als je je schuldig voelt
Na je vreetbui?
Is het een obsessie
Als je het uit spuugd
Omdat je schuldig bent?
Is het een obsessie
Als alles steeds
Op nieuw begint?
uitleg: iemand (zo als ik was) heeft een eetstornis, en geeft het niet toe. Is dit een obsessie voor die gene? Ja![]()
xxiezz

Wadi_Jamin schreef:niceboy16 schreef:leuk dat ik gewonnen hebPasam en Nujaro ook gefeliciteerd natuurlijk! Verder ben ik het wel een beetje met Karoliefje eens, er zitten niet veel tips in, en dan heb ik het over alle gedichten
ik zeg hiermee niet dat ik zo'n geweldig commentaar geef, maar toch
Een nieuw woord..
Obsessie
ik hoop dat jullie dr wat mee kunnenals alles meezit, volgende week zaterdag de uitslag!
Pff,ik denk dat ik deze keer overslaagIk kan echt niks uit het woord Obsessie krijgen
Misschien vind ik nog iets,denk het niet.
Edit:100ste bericht joepppiee!!!
je weet maar nooit
Devica schreef:@ karoliefje_ ik heb al geschreven dat tips geven moeilijk is, de ene heeft er wel wat aan en de andere niet. Jij geeft ook niet altijd goed commentaar hooren meis, tis een spelletje, geen wedstrijd
xxiezz
ps ik begin met mn gedichtje

maar wist al wel wat het ongeveer moest worden, maar kreeg het neit op papier en toen was die film afgelopen en toen ging er een lampje branden 
*trots
voor een tweede plek *trots 
ga er eens over nadenken