Tazzey schreef:Ik probeer iets te bedenken. Ik heb op zich wel iets in mijn hoofd maar dat ligt zover uit mijn comfort zone dat ik het lastig vind eraan te beginnen. Maar misschien moet ik het juist daarom ook maar gewoon doen.
Gewoon doen inderdaad! Het ergste wat er kan gebeuren is dat je niet blij bent met het eindresultaat, maar daar vergaat de wereld niet van 
Laurora schreef:Ik heb er zelf ook erge moeite mee moet ik zeggen. Ik dacht, leuk idee van mezelf, dat doe ik wel even

Moeten we nog een dag tekenen waaraan iedereen verplicht aan de challenge voor deze maand gaat werken?
mensen krijgen niet eerder pannenkoeken tot ze hun werk af hebben 
Ik had een voor mij nieuw medium gebruikt, ik was namelijk met _roodvos_ en laurora wezen lino snijden. Ik heb het voor mijn eerste keer simpel gehouden en heb mijn lieftallige veterlosmaker en een slakje gemaakt 

En ik ben voor het eerst sinds een half jaar ofzo weer begonnen aan een realistisch portret. Ik heb 'm net ingekleurd met aqaurelverf maar dat ziet er altijd ietwat bijzonder uit dus ik deel alleen maar even de schets
Deze is voor bokker Muronia