Of zoals Henk Elsink ooit in een conference zei: "Constance, Constance, vioolspelen kan ze niet, maar stríjken..."
(en dan niet in de betekenis van wasgoed) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(en dan niet in de betekenis van wasgoed)

bokt heeft mij verpest. 

Ibbel schreef:Ik begin steeds meer te vermoeden dat Ayasha gelijk heeft en dat 't een model is.
Of zoals Henk Elsink ooit in een conference zei: "Constance, Constance, vioolspelen kan ze niet, maar stríjken..."(en dan niet in de betekenis van wasgoed)

sorry, kon het niet laten. Ik gruwel ook van zulke mensen, brrr) ik vind je stijl erg leuk met die vlakken ingekleurd, hij doet bijna een beetje cartoon achtig aan maar toch ook weer niet helemaal.
Mijn bewondering voor Seurat en Degas ed is dan ook enorm toegenomen. Ik heb ooit op de middelbare school zo'n circus-scene van Degas gekopieerd. Mèn, wat een klus was dat. Ik had - achteraf bekeken - een gruwelijk goede tekenleraar op de middelbare. Man rookte als een ketter, dat mocht toen nog, maar hij heeft mij in ieder geval heel veel weten bij te brengen. 
ik zie meteen dat felle blauw/paars van die slak!

) uitzag.
BarbaravdW schreef:Ik ben trots op ons allemaal dat we het nog volhouden, en ben ook heel blij met de reacties van meeposters en meelezers! Nog even volhouden, we zijn bijna klaar met inktober!
Ibbel schreef::')(Trouwens, een oud mopje: er zijn drie prutsmutsen, prutsmuts A, B en C. Wie van de drie is jarig?)

Zo zien mijn handen ook uit als ik met pastel gewerkt heb.
(of houtskool)