[VER] mijn vriend is geen crimineel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 14:00

Ook wel lekker dat Jeff er dan even bij zegt wat zijn zussen dan wèl mogen zeggen als ze "ondervraagd" gaan worden :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 14:29

Leuk dat jullie meedenken! :D

Ik bedenk dat mijn ouders zich enorm zorgen moeten maken om mij en vraag als we langs Amsterdam rijden of ik ergens mag bellen. Gelukkig mag het van Jeff en probeer ik mijn ouders rustig, deels uit te leggen wat er aan de hand is. Gelukkig blijkt Robert daar ook net aangekomen te zijn. De telefoon die ik gebruik is een gele wegtelefoon. Op deze manier hoop ik dat niemand ons gesprek kan afluisteren. Ook zeg ik niet waar ik ben.

Uiteraard zijn mijn ouders ongerust, maar omdat ze al het een en ander van Robert gehoord hebben, zijn ze gelukkig niet boos op mij. Ze zijn enorm opgelucht mijn stem te horen. Robert was in paniek, niemand kreeg mij telefonisch te pakken. Ik zeg niet dat ik met Jeff ben uiteraard. Wat mijn ouders gaan doen weet ik niet en het lijkt mij ook niet veilig dit te bespreken. Wel vraag ik ze of ze asjeblieft alle telefoons weg willen doen.

Mocht Mirjam mij gaan zoeken loopt ze wellicht gevaar dus besluit ik haar ook te bellen. Gelukkig kan ik even later het nummer van het werk van haar vader vinden via een telefoongids bij een benzinestation, omdat ik haar nummer niet uit mijn hoofd ken.

Het is lastig praten want ik moet goed nadenken wat ik wel-en wat ik niet zeg.

Zowel mijn ouders als Mirjam beloven zich op de achtergrond te houden. Mochten zij een week niks van mij horen dan melden mijn ouders mij ziek bij de supermarkt.

Terwijl Jeff zich op de weg focust, vraag ik waar we heen gaan. "We gaan naar Italië ", zegt Jeff. "Wouter heeft daar een huisje en ik heb de sleutel." Tot mijn grote geluk bedenk ik, dat ik mijn paspoort wel altijd bij mij heb.

"Heb je wel genoeg geld voor deze reis?" Vraag ik aan Jeff.

Jeff kijkt mij geërgerd aan..

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 15:03

Citaat:
We gaan naar Italië ", zegt Jeff.
:oo naar het land vd maffia... >;)

sanso

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 15:17

Spanning is niet te harden!!

SolarHertog

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 15:29

Jaaaaa ga door hihi

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 16:07

Wel bizar dat de ouders hier ok mee zijn. Alle voorgaande dingen had mijn ouders niet geboeid maar hierbij zouden ze me keihard uitlachen en zeggen dat ik een sufferd ben. Kom nou, je wordt bedreigd door een club en dan ga je met een deel van de club naar het buitenland, en je telefoon slopen?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 16:09

Sintara schreef:
Wel bizar dat de ouders hier ok mee zijn. Alle voorgaande dingen had mijn ouders niet geboeid maar hierbij zouden ze me keihard uitlachen en zeggen dat ik een sufferd ben. Kom nou, je wordt bedreigd door een club en dan ga je met een deel van de club naar het buitenland, en je telefoon slopen?

Uitlachen niet, ik denk eerder dat ze enorm kwaad ( en bezorgd) zouden zijn.
En de politie zouden inlichten met dit verhaal.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 16:10

Nee joh wat een bizarre twist!! Ik zit er echt zo lekker in :D ik ben heel blij met je TS!

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 16:23

hier een ( nu niet meer) stille meelezer.

Ts je schrijft leuk! als je het boek uit, koop ik het gelijk :))

miesnaom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 16:51

Arghhhhh meeeer!!!!!!! Hahaha ik had deze twist zoooo niet aan zien komen. Is echt plotseling. Het is nu allemaal warrig in de zin van alle lijntjes (wie met wie nu ruzie/ bedreigt / waarom ). Wil meer lezen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 16:53

Inmiddels rijden we al door Duitsland heen en ik merk hoe verder we weg rijden hoe rustiger ik wordt. Ik vind het fijn bij Jeff in de auto.

Jeff zijn lange wimpers kan ik vanaf hier goed zien. Ondanks of misschien wel vanwege, zijn bedenkelijke blik vind ik hem waanzinnig sexie. Vandaag draagt hij een witte pet, een blauw vest en een witte broek met scheuren erin.

Jeff zegt weinig, maar ik merk dat ook hij meer ontspant. "Kom je we gaan hier even wat eten", zegt hij en we parkeren bij een wegrestaurant.

Beiden genieten we van een Schnitzel met patat."Nou Streep", Jeff kijkt mij liefdevol aan en geeft mij een zetje tegen mijn schouder "Op onze auf wiener Schnietzel", dan maar! Jeff knipoogt. Samen proosten we op deze reis.

Hand in hand lopen we weer naar buiten. Ik kijk eerst of ik niet ergens een zwarte Mercedes zie staan. Wel zie ik een heleboel auto's op een hoekje van de parkeerplaatst bij elkaar staan.

Onderweg besluit Jeff een CD aan te zetten. Het is warm buiten dus rijden we met de ramen open. Jeff rookt een sigaret. Ik hoor het nummer: 'Aquarius' van de Party Animals door de speakers gaan.

Eigenlijk heb ik wel zin in rosé en Jeff wilt cola. In een plaatselijke supermarkt halen we wat boodschappen en bekertjes voor onderweg. Dit keer besluit ik te betalen. Wel betaal ik contant.

We moeten nog een heel stuk rijden voordat we in Zwitserland zijn. Daarom komen we daar pas midden in de nacht aan. Jeff bespreekt een kamer met balkon. Samen lopen we naar boven. Het uitzicht over het water, de heuvels met lichtjes en de prachtige lucht met sterren is geweldig!

Door de adrenaline ben ik nog helemaal niet moe. Jeff ziet er ook niet moe uit. Hij loopt naar mij toe en knuffeld mij intens. Nogmaals bedenk ik mij, dat ik nog nooit zó verliefd geweest ben op iemand.

Ik zie Jeff voor mij staan met zijn helderblauwe ogen, zijn rimpel boven zijn neus en zijn bedenkelijke- maar ook liefdevolle blik..."Streep"...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-07-20 17:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 16:58

Haha ik betrap mijzelf er op om altijd tegen 17u toch nog even te checken of er een laatste deel is. Mijn dedication is beloond *\%/* *\%/*

Je schrijft heel spannend!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 17:03

Ja, dit was het laatste deel weer voor vandaag 17:01 ;) goed gezien! :D

Bedankt voor de leuke reacties allemaal, tot morgen weer! :)

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 17:16

Sintara schreef:

maar die ouders wisten toch niet dat ze met een deel van die club weg was? " Ik zeg niet dat ik met Jeff ben uiteraard."

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 17:16

Morgen.. wat doe je ons aan! ~~}>

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 17:46

Je mag de komende 2 weken niet bevallen en heel hard doorschrijven want als de baby er is heb je hier geen tijd meer voor voorlopig! :))

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 19:00

Ojee.....over pak hem beet een week of 40 een klein Streepje....? :=

Shalimar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 21:49

Wat was er nou toch ook alweer met Vera gebeurd? Ik weet het niet meer >;)

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 22:11

Zo spannend weer!!

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 22:26

Oooh heeeerlijk, ik volg ook. <3

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 22:50

Shalimar schreef:
Wat was er nou toch ook alweer met Vera gebeurd? Ik weet het niet meer >;)

Klik op geplaatst door ts en je ziet alleen haar berichten. Dan is het simpel terug te lezen.
Vera heeft een litteken in het gezicht gekregen door een mes.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 08:58

Zo ts het is weer ochtend, schrijven maar ~~}>

Heerlijk geschreven weer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 10:03

"Wat doe je toch elke x weer met mij", vervolgt hij. Jeff pakt mijn handen vast, ik kijk hem aan en er volgt een lange kus op het balkon.

Op het moment dat Jeff een sigaret op steekt voel ik de welbekende kriebel voor hem, weer door mij heen gaan. Ook voel ik weer spanning vanwege alle gebeurtenissen.

Later springen en we op bed, gooien we onze kleren uit en rommeld Jeff in één van de tassen op zoek naar een pyama voor mij. Een knalroze japon, met pinquin erop, komt te voorschijn en we moeten er allebij om lachen. Die is vast van zijn jongere zusje.

Jeff zit inmiddels in een schone boxer op het bed en ik bekijk zijn lange, maar ook gehavende benen. "Ja, bij een deal ben ik neergeschoten geweest Streep." 2 gaten in mijn kuit." Jeff laat mij zien waar de kogels erin gegaan zijn. Ik zie idd twee gaten zitten.

"Hoe kom je aan het litteken onder je oog?", vraag ik. Jeff wijst naar zijn litteken en verteld dat dit door een opstootje met een glas bier gekomen is. "Gelukkig noemen ze mij J.J.Popeye en geen Scarface " zegt Jeff terwijl hij moet lachen. "Scarface is mij wat te glad, hahaha

"Kom we gaan slapen", vervolgt Jeff. Samen poetsen we onze tanden en daarna zijn we vrij snel weg.

De volgende dag kunnen we ontbijten aan een lopend buffet. We lopen hand in hand door de gang en ik voel mij trots met Jeff naast mij. In het restaurant zie ik wel wat ongure types zitten, maar besluit daar geen aandacht aan te besteden.

"Als we in Italië zijn neem ik je mee naar de juwelier", zegt Jeff. "Iedereen mag weten dat jij mijn meisje bent." Ik lach naar Jeff

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 10:08

Noh wat netjes, gelijk slapen _/-\o_

Fineapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 10:22

Waar is de seks >;)