Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
. Wat wordt het?
Still alive, én ook nog steeds bij met de challenge.
die van mij is uitgedroogd... Kwam ik laatst achter
Je winterkoninkje is erg schattig. Sinds deze week ook weer bij ons in de tuin gesignaleerd
je kan zien dat je heel goed aan het kijken bent. Knap
ik vind het knap
zo mooi...

mooie indringende blik heeft ze.

. _San87_ schreef:Supermooi, Jis! Ik zie die bobbel dan weer niet, haha.
@Malenka, t lijkt een puiloogteckel van voor. Wat wordt het?

Malenka schreef:_San87_ schreef:Supermooi, Jis! Ik zie die bobbel dan weer niet, haha.
@Malenka, t lijkt een puiloogteckel van voor. Wat wordt het?
Dat dacht ik ook al. Het moet een woestijnvos worden. Hopelijk gaat dat lukken.
[ [url=m/lqlVbX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fnanne,
Heel gaaf schilderij. En je vogeltjes zijn ook erg leuk. Vooral de roodborst heeft prachtige kleuren.
ik heb het toch ietsje aangepast en denk wel dat het beter is zo.
Sta ook vaak een stuk langer bij een werk, helemaal uit willen pluizen hoe en wat.
Laatst genoten bij Singer Laren bij kubisme. Ook een heel leuke stijl vind ik.
Prachtig.
Maar snel zwart papier bestellen.
_San87_ schreef:Omg de roodborst vind ik zo gaaf.
dankjewel 

ken je zijn anatomie tekeningen? 

. Ik doe voortaan gewoon gelpennen. Boekje moet je dan gewoon maar doen. Zo heb je niet alleen iets om te laten zien maar het vertelt dan ook gelijk waarom je aan het 'nietsdoen' was. En persoonlijk blijf ik het gewoon heerlijke herkenbare verhuisplaatjes vinden die best een boekje verdienen.
.
Dit was een ander gevalletje, een edingding met ploffende witkwakkies.
. En och, misschien is dat paard eigenlijk wel een heel normale pose, of zo, voor stuiterpaarden. Kan me het topic niet herinneren, maar wie weet heb ik het evengoed wel onbewust daar opgepikt. Grappig eigenlijk.
. 
.

Wendy15 schreef:Uit mn comfort zone! Eens iets heel anders en heb er zo'n lol in gehad om deze te maken
[ [url=m/ayRKUR.jpg]Afbeelding[/url] ]
murphypower schreef:Hee even een vraagje aan jullie. Ik ben bezig met het portret van beyoncé, maar ik merk aan mezelf dat ik me moet dwingen om er aan te werken. Wat zouden jullie doen... Hem toch maar eerst afmaken of gewoon lekker aan de krabbel gaan?
(zo noem ik Marwari's sinds ik er een oortjesfilmpje van gezien heb; die gekrulde oortjes die heen en weer gaan zijn net ruziënde pinguïns
)