Hier even hoe het eruit ziet vanaf mijn beeldscherm

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fair schreef:Ziet er leuk uit! Het lijkt voor mij wel alsof je aan de smudge tool hebt gezeten, of is dat de brush?
Quebelle schreef:Koekeldoedel, staat het paard in water? Dan zou ik de reflectie wat aanpassen, water is namelijk geen stil oppervlak, zo zal het nog beter eruit zien
Verder blijf ik ook weg van de smudgetool, vind het geen mooi resultaat geven
Koekeldoedel schreef:Heel leuke dingen hier!
Ik ben vrij nieuw op bokt maar wil toch ook even iets tonen. ^^
Dit (vind ik) is toch wel mijn beste werk.
Dit is op aanvraag getekend.
[ Afbeelding ]
Op mijn deviantart vind je meer voorbeelden. (Zie hieronder)
Art_Ificious schreef:Denk dat het aan het scherm van de laptop ligt, hoewel de foto's van mijn hond op laptop en gsm amper verschillen. Op gsm enkel íets helderdere kleuren maar niet zo een groot verschil als met de digitale tekening.
lovelyfiefy schreef:Koekeldoedel schreef:Heel leuke dingen hier!
Ik ben vrij nieuw op bokt maar wil toch ook even iets tonen. ^^
Dit (vind ik) is toch wel mijn beste werk.
Dit is op aanvraag getekend.
[ Afbeelding ]
Op mijn deviantart vind je meer voorbeelden. (Zie hieronder)
oo deze is wel heel tof
al is naar mijn idee de hoorn wat aan de lage en dunne kant
verder vind ik hem wel echt heeel erg gaaf
Citaat:Greta Sadlauskaite <greta.sadlauskaite@cgtrader.com> wrote:
Hi Tessa,
My name is Greta and I'm writing to you on behalf of CGTrader – a CG artist community with over 1.3 million users.
I came across your portfolio on https://tez-art-design.weebly.com/ and would like to invite you to participate in the CGTrader Digital Art Competition! If you take part, your work(s) will be featured in the competition gallery and have an opportunity to win prizes valued at over $60,000.
You only need to take 3 easy steps to participate:
Select any artwork from your portfolio and choose a relevant category for it to compete in.
Add “Participant of CGTrader Digital Art Competition” tag on your website (https://tez-art-design.weebly.com/). Check the rules to find out how to do it.
Fill in the submission form.
There are no entry fees. To join the competition, please follow this link: cgtrader.com/digital-art-competition
If you have any questions, just let me know!
Best wishes,
Greta
Quebelle schreef:Persoonlijk ben ik niet aan dingen die ik niet ken, en deze ken ik niet. Vergeet niet dat je als je deelneemt je je rechten van je werk kwijtraakt en zij dus je werk(en) zomaar kunnen gebruiken voor van alles.
_roodvos_ schreef:Ik heb net van school doorgekregen dat het B1 moet worden ipv a0, dus ik heb hem nu op b1 (70 bij 100) staan met 300 dpi en dat is nog te zwaar. Ik ga 200 en anders 150 proberen, dankjewel!
Quebelle schreef:_roodvos_ schreef:Ik heb net van school doorgekregen dat het B1 moet worden ipv a0, dus ik heb hem nu op b1 (70 bij 100) staan met 300 dpi en dat is nog te zwaar. Ik ga 200 en anders 150 proberen, dankjewel!
Niet onder de 300dpi gaan voor printwerk, zeker niet als je zo groot gaat. Probeer eens je canvas te verkleinen maar het formaat te behouden. Bvb 1000 op 2000 ipv een 2000 op 4000 canvas.