[ART] Bullet Journal

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maanlicht

Berichten: 6856
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 19:21

Doe ik ook inderdaad!

Maanlicht

Berichten: 6856
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 20:54

Ik heb zojuist mijn Leuchtturm bullet journal uitgepakt. Ben er super blij mee. Alleen is het papier dunner dan ik had verwacht. Wat voor pen raden jullie mij aan?

Anoniem

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 22:14

Bij mij komt er geen enkele pen doorheen, papier is misschien dun maar het is iig wel van goede kwaliteit. Ik hou van echt zwarte pennen dus ik gebruik een gelpen, een Pentel Energel vooral. Ik vind fineliners er ook heel fijn in maar dat vind ik persoonlijk minder lekker schrijven dus die gebruik ik vooral voor tekenen etc.

spottedponie
Berichten: 2966
Geregistreerd: 07-09-09
Woonplaats: Berkel Enschot

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-16 23:55

Ik heb gewoon de fineliners van de Hema, drukken niet door in mijn leuchtturm

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 00:00

Ik heb ook de fineliners van de hema gehaald, en die bevallen prima. Ook een koopje trouwens, 2 euro voor 10 fineliners

gerpiegorp

Berichten: 1586
Geregistreerd: 15-01-15

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 00:06

Ik heb ook die van de Hema, maar bij mij drukken ze wel licht door en ik druk echt niet hard of zo :=

Loiz

Berichten: 5835
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 19:26

Afbeelding
Ook ik ben voorzien om 2017 te starten met bullet journaling en handlettering :D

Nog even kijken hoe ik het ga doen, ga het niet als agenda gebruiken (heb m'n bedrijfsagenda) maar wil misschien wel de eerste 25 pagina's gebruiken voor maandoverzichten. En daarna dan gewoon random lijstjes en dingetjes. Jullie nog leuke ideeën? :)

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 19:22

Ik weet niet wie er naar had gevraagd, maar ze hebben de dot grid schriften (die ik nu ook heb) weer aangevuld bij the flying tiger in Groningen. Ben er voor alsnog heel tevreden over, zeker voor die 4 euro. Zal zo even kijken of ik wat foto's kan maken van de pagina's die ik tot nu toe heb

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 21:03

Zijn ernog andere leuke zaakjes met bujo spullen in groningen?

Maanlicht

Berichten: 6856
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 22:23

Leuk, ben benieuwd laraxXxemma!
Ik ben vandaag voor het eerst begonnen met aquarel in mijn nieuwe Bullet Journal, heb nog niet gekeken hoe het is opgedroogd, maar ik zal het jullie zeker laten zien! :D

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 12:36

Euhm laat me denken..
Ze hebben een boekhandel aan de noord zijde van de grote markt, daar kan je nog kijken. Aan de grote markt aan de zuidzijde zit ook een sostrene grene, dat schijnt ook een leuk winkeltje te zijn. En in de winkelstraat zit een knal roze winkeltje rechts ergens in het begin (als je vanaf de grote markt erheen loopt), weet zo de naam niet maar je herkent hem wel. Heb alleen zelf nog niet in 1 van deze winkels gekeken :+ Maar ik weet dat sostrene grene leuke dingen heeft. Flying tiger is toch mijn favoriet :D

MarJon
Berichten: 5530
Geregistreerd: 16-07-09

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 13:36

Søstrene Grene is inderdaad leuk! En ik vind Van der Velde ook altijd leuk om even te kijken, maar die heeft volgens mij niet zoveel Bullet Journal dingen. Van der Velde zit op de Grote Markt en op het Akerkhof. Mocht je nog op zoek zijn naar een vulpen: dan is er ook De Vulpenwereld in de Oude Ebbingestraat nog.

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 14:58

Trouwens ook heerlijk shoppen nu in Groningen, ze hebben overal sale :D Daar houden we van. Bij de Only een broek met 70% korting gescoord! Toen bleef er maar een tientje over :')

Hierbij wat foto's van mijn Bullet Journal tot nu toe! Ik heb nog niks ingevuld (expres voor de foto's :p ), en het is nog heel kaal maar dat komt met de tijd wel.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Deze is zo leeg omdat ik hieromheen mijn gratitude log ga bouwen. Elke dag iets leuks schrijven. Hier zie je linksboven ook hoe die hema dingen in dit schriftje doordrukken zodra je ermee gaat kleuren, valt me zeker mee. Zichtbaar, maar stoor me er zelf iig niet aan.

En hier nog een plaatje van hoe ik denk dat ik mijn weekly's ga doen. Daar ben ik namelijk nog steeds niet helemaal over uit :') Ik wil in ieder geval het eerst zo proberen en dan merk ik vanzelf hoe ik het vind.

Afbeelding

Tessa_1

Berichten: 1133
Geregistreerd: 23-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 16:24

Ziet er goed uit! :)
Leuke ideeën voor de gratitude log en de verjaardagen ook! :j

(Je moet alleen de 'j' van 'jear in pixels' nog even bijtekenen tot een 'y' ;) )

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 16:33

omg je hebt gelijk :')
Gelijk maar aangepast :D

sunnybellami

Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Alkmaar

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 16:56

Leuk! Ik was er ook mee bezig maar mn schrijf hand zit in het verband door 3 hele diepe sneeen. Ik kan dus niet schrijven nu... beetje jammer zo'n eind van 2016

RenskeFrea

Berichten: 872
Geregistreerd: 03-02-13
Woonplaats: Veldhoven

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 21:08

Ik moet nog beginnen aan mijn nieuwe Bullet Journal van volgend jaar, maar ik ben me aan het inlezen in Level 10 life en de Miracle Morning.
Ik denk dat ik die dingen ga starten begin volgend jaar, samen met habit tracker en een plan voor verschillende projecten, soort van maand thema's :) Beetje gelinkt aan dat Level 10 life, per categorie.

En verder wil ik een lijstje bijhouden met boeken die ik wil lezen en gelezen heb, films om te zien en gekeken, en die year in pixels lijkt me ook wel interessant. :j
Echt dagelijkse dingen, afspraken en klusjesplanning wil ik bijhouden in mijn agenda. Daar heb ik ook op elke week een pagina om vanalles in te schrijven. Misschien ook iets van een positiviteitsdagboek bijhouden, voor positieve vibes en dingen die goed zijn gegaan.
Wil pogen het weekend alles op te zetten, maar wil het dan ook perfect beginnen, omdat ik al ervaring heb met kladderen in mijn huidige boekje en een idee heb wat wel werkt en wat minder werkt :)

LOVESUSHI

Berichten: 1561
Geregistreerd: 21-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 22:49

Echt zo leuk andermans BuJo's te zien!

Hier wat foto's van mijn nieuwe BuJo. Ik ben toch maar in een nieuwe begonnen voor het nieuwe jaar! Het is een Leuchtturm1917 in 'saai' zwart na mijn lichtblauwe, dus van binnen lekker kleurrijk!

Afbeelding
Afbeelding

Ik werk met een weekly (+/- vier to-do's per dag is zat voor mij, dus zodra ik daar overheen ga plan ik mezelf gewoon te vol imo) en een weekly speciaal voor studie nu met het oog op de tentamenweek. Ik wil nog wel wat andere lijstjes toe gaan voegen, maar daar ga ik nog overnadenken. Ik gebruik nu voornamelijk de stabilo fineliners, want vaste thema's zoals studie, fotografie en studentenvereniging hebben gewoon een eigen kleurtje, dat scheelt weer schrijfruimte.

Ik ben echt heeel tevreden met dit systeem *\o/*

Hebben jullie trouwens een speciale 'contact-pagina' voor als je je BuJo kwijtraakt?

Maanlicht

Berichten: 6856
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 13:00

Ziet er leuk uit! Ik ben nog een beetje aan het kijken hoe ik alles ga doen, heb tot nu toe nog niet veel, maar zal het toch even laten zien. Ik heb voorin bij contact gewoon mijn naam en emailadres tot nu toe.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 01:29

Mijn eerste opzetje voor 2017 is eindelijk klaar. (Lekker last minute zo op oudjaarsdag :') )

Ik heb in December steeds een weekly spread gebruikt en dat werkte heel goed toen ik steeds thuis zat, maar nu ik weer fulltime werk heb ik er gewoon geen tijd meer voor. Dus heb hem voor nu geschrapt.

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Heb nog wel wat meer pagina's maar niet alles hoeft op bokt hehe :o

sunnybellami

Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Alkmaar

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 10:14

Hhh sanne, minn "2017" pagina is echt precies hetzelfde :o
Ziet er super leuk uit!

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 22:18

sunnybellami schreef:
Hhh sanne, minn "2017" pagina is echt precies hetzelfde :o
Ziet er super leuk uit!


Hahahaha lekker alles van pinterest :))

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 22:39

Lovesushi dat ziet er ook mooi uit met al dat roze!

RenskeFrea

Berichten: 872
Geregistreerd: 03-02-13
Woonplaats: Veldhoven

Re: Bullet Journal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 10:47

Ik ben gisteravond begonnen aan mijn journal, met een boekenkast:
Afbeelding

Verder heb ik op klad mijn level 10 life uitgeschreven, maar die moet ik nog netjes verwerken hierin, dat komt wel goed. Ik vind het best wel leuk om hier creatief mee bezig te zijn, dus hopelijk hou ik mij aan mijn voornemen om er meer tijd in te steken :)

Felicxa

Berichten: 2415
Geregistreerd: 04-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 13:57

Ziet er goed uit allemaal!

En dan nu mijn opzetje voor 2017 :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
(sorry voor de grote foto's :o )

Nu met de toetsweek plan ik meestal wat weken vooruit zodat ik een goeie planning heb en er niet halverwege achter kom dat ik in het begin iets meer had moeten doen, dus vandaar dat week 2 (nog niet ingevuld) er ook al instaat :P