Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BalouArera schreef:Ik kom mijzelf ook even melden! Ik zag dit topic en vertelde meteen enthousiast tegen mama dat ik ook zo'n boek wilde.
Toevallig had ze er nog een boek liggen, het 'adults colouring book' van Decotime, geen idee waar ze dat verkopen.
Ik denk dat ik meteen ga beginnen met mijn eerste tekening!
BalouArera schreef:Ik kom mijzelf ook even melden! Ik zag dit topic en vertelde meteen enthousiast tegen mama dat ik ook zo'n boek wilde.
Toevallig had ze er nog een boek liggen, het 'adults colouring book' van Decotime, geen idee waar ze dat verkopen.
cobiie schreef:BalouArera schreef:Ik kom mijzelf ook even melden! Ik zag dit topic en vertelde meteen enthousiast tegen mama dat ik ook zo'n boek wilde.
Leuk, volgens mijn is het boek van de action.
callum schreef:Kenyade wat voor potloden gebruik je? De potloden die ik gebruik dan blijven de kleuren wat valig.
Corelli schreef:callum schreef:Kenyade wat voor potloden gebruik je? De potloden die ik gebruik dan blijven de kleuren wat valig.
Goedkopere potloden hebben minder "pigment" en geven daardoor minder kleur af. Hoe beter de kwaliteit van de potloden, hoe meer kleur ze af kunnen geven en hoe meer je er ook mee kan qua kleur. Een goed potlood heeft een brede "range" qua pigment: doe je heel zachtjes dan krijg je echt een heel lichte kleur, gebruik je normale druk dan heb je een mooie, dichte pigmentatie en zet je extra druk dat wordt het echt felik heb dure potloden en ik vind het echt alles waard. Een genot om mee te werken!!
Welke potloden gebruik je nu?
_Liz89_ schreef:Yaralisa schreef:Ik zal morgen een paar foto's maken.
Er staan ook wel heel veel 'fijne' in, dus met hele dunnen lijntjes. Die zijn niet echt met stift te doen.
Super, dankje!
Bij mij ook ja, die zelfs met fineliners niet te doen zijn![]()
Best jammer.