Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)

ben al enorm verliefd op ontwerpen van één bepaalde ontwerper maar wil wel graag met één beginnen die niet té moeilijk/groot is
Ben er nu zelf twee aan het rouleren.AnoukS_ schreef:Als je maar 1 kruisje hebt van een bepaalde kleur, hoe zet je deze dan vast? Ik hecht aan en af door de draad onder andere draden te doen, maar als je maar 1 kruisje hebt van 1 kleur lukt dat niet zo..
AnoukS_ schreef:Bij de HAED designs heb je mini ontwerpen en QS (Quick stitch?) Ontwerpen. Maar wat is het verschil? Ik kwam er niet zo uit ben al enorm verliefd op ontwerpen van één bepaalde ontwerper maar wil wel graag met één beginnen die niet té moeilijk/groot is
AnoukS_ schreef:Ik las in het topic dat een paar van jullie op een leuk adresje hebben voor het DMC garen, zou ik mogen weten welke dat is? Ik zag op marktplaats ook al wel een aantal garen staan, maar ben benieuwd waar jullie ze vandaan hebben.
Ik las hier in het topic ook dat de HAED vaak korting heeft dus dat ik kan beter via de HAED zelf het patroon kan kopen. Ga ik iig in de gaten houden.
Sowieso tot januari 2018, dus dat is jammer!