Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Vereentjex schreef:Duhelo schreef:de bedoeling snap ik wel, maar ik vind het toch niet zo fijn/logisch dat ze een ruiter in gevaar brengen met zoiets, dat het paard omver gereden wordt, in prikkeldraad zit, etc. En dat hij er toch weer boven zal komen. (Kan niet anders, anders is het verhaal ten einde)
ja ik snap je hoor! maar later word het duidelijk waarom die ene henk um flipte haha! Maar zit tijd tussen de laatste keer longeren en erop.
Arcodavella schreef:Haha, ja klopt. Maar op de vorige pagina legde ik uit waarom UMayDream gelijk had, volgens mij. Maar dat klopte dus niet. Ik corrigeerde mezelf en UMayDream, dat jij het goed deed. Zegmaar.
gohya schreef:TS dat komt gewoon omdat het veel te gehaast word geschreven,omdat wij steeds zeuren:waneer komt het volgende deel,hoelang duurt het nog,enz.
Jij moet gewoon je tijd nemen,laat je niet haasten.
Ik vind het verhaal heel erg mooi.
xMyrth schreef:gohya schreef:TS dat komt gewoon omdat het veel te gehaast word geschreven,omdat wij steeds zeuren:waneer komt het volgende deel,hoelang duurt het nog,enz.
Jij moet gewoon je tijd nemen,laat je niet haasten.
Ik vind het verhaal heel erg mooi.
opzich vind ik twee weken best je tijd nemen hoorofja niet gehaast in elk geval.
rommulus schreef:Stille lezer meld zich
Mooi verhaal en ik ben het niet eens met sommigen over het zweep gebruik, helaas heb ik dit meerdere malen on de praktijk gezien dat dit gedaan is.
De auto ???
Dat is aan de ts vind ik