Urielle schreef:Wat verschillend spul, want het is hier over enkele maanden dorpsdag met een rommelmarkt dus ben ik op alle vlakken eea aan het hobbyen om te kunnen verkopen.
Wat een leuk idee. En van de opbrengst koop je weer nieuwe lappen?
Borduur je dan ook enkele dingen? Daar zal wel vraag naar zijn. Jij was toch de dame met meerdere borduurmachines?
)
.

). Altijd beetje met dat soort dingen bezig geweest en toen ik wat ouder werd ook eens achter de naaimachine gekropen.... Maar hulp van mams dat komt hier niet goed haha! We liggen elkaar totaal niet wat dat betreft, ik wil graag alles zelf doen en uitproberen en moeders is juist heel erg van het uitleggen en laten zien. Dat werkt niet, binnen de korste keren loop ik gefrustreerd weg. 

.
. Handwerken in zijn algemeenheid doe ik wanneer mijn lijf dat toelaat. Na een medisch foutje heb ik een forse beperking overgehouden waardoor het allemaal wat lastiger is geworden. Heb ook een speciale schaar bijvoorbeeld moeten kopen maar die is zijn geld dubbel en dwars waard! Maar ik kan niet ontkennen dat ik redelijk wat ervaring heb.....
. 
. Dus heb ik voor een prikkie polo's met lange en korte mouw gekocht (in bedrijfskleuren) en borduur ik zelf wel het logo erop. Op de rug wil ik een grote van 15x15 dus die mag mijn moeder doen!