je ziet wel heel mooi de aderen bij haar hoofdje.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_l_amanda_l_ schreef:tja,ik had onverwachts vrij vandaag, en ondertussen nog werk op de pc,
dus photoshop had een drukke dag vandaag(als je eenmaal op dreef bent, moet je ook doorgaan toch? hahaha)
echt een super topic dit, gewoon paarden tekenen is leuk, maar als ik er iemand blij mee kan maken, nog veel beter![]()
dank voor de enthousiaste reacties
LeonieL schreef:Ik zie hier nu veel portret en actie foto's langskomen heel gaaf natuurlijk.
Maar ik zou het ook leuk vinden om een keer een paar pony's te tekenen, waar 'band' er gewoon van afknalt. Dat je ziet dat ze iets met elkaar hebben. Snappen jullie?
LeonieL schreef:Ik zie hier nu veel portret en actie foto's langskomen heel gaaf natuurlijk.
Maar ik zou het ook leuk vinden om een keer een paar pony's te tekenen, waar 'band' er gewoon van afknalt. Dat je ziet dat ze iets met elkaar hebben. Snappen jullie?
LeonieL schreef:Joycebunny, de jouwe kan ik niet zien. Die andere twee sla ik op.
Maar het liefst paarden onderling
(maar jullie foto's zijn zo scherp, en stralen écht iets uit. Die vind ik écht de moeite waard!)
lovesfacheux schreef:Amanda; Wow wat kun jij dat goed! Hoelang doe je het al?
essie_blue schreef:wuaha, die heb ik!
van 2 paardenvriendjes..
die 2 zijn zo lief met elkaar
deze?
http://i514.photobucket.com/albums/t342 ... /x3fq8.jpg
_l_amanda_l_ schreef:lovesfacheux schreef:Amanda; Wow wat kun jij dat goed! Hoelang doe je het al?
thanx, doe het digitale nog niet zo heel lang eigelijk, (als je in mn profiel kijkt, staan ze op volgorde; nr. 1 heb ik eind september gemaakt)
maar de laatste tijd heel veel geoefend( "gewoon" tekenen doe ik al sinds ik kan lopen, dus dat helpt wel)
![]()
de goede kwaliteit foto's helpt ook echt, veel leuker zo![]()
@Amable: ben al bezig voor jou!lekkere Jaukert tekenen haha
![]()