ehu ! dacht ik ook al! Kopieren mag niet ik denk dat dan ook niet !
smeetjoew
Geplaatst: 30-08-09 09:57
Wel als je onder stockfoto's zoekt. Vaak is dan de enige 'maar' dat je moet doorlinken wat je ervan gemaakt hebt of hun naam bij de betreffende foto plaatsen.
Sneeuwmaan
Geplaatst: 30-08-09 10:19
Ga ik in iedergeval even kijken. Moet je dan ook aangemeld zijn bij deze site?
Een niet geposseerde foto. Iets spontaans. Een gekke actie.
Mocht je de originele willen moet je maar ff pb'tje doen
_shawnee_
Geplaatst: 02-09-09 18:24
Pfff wat een boel leuke foto's en ik heb eigenlijk helemaal geen tijd. Maar hier mijn versie van de poesjes (tot nu toe) En hij is nog lang niet af Ik was even klaar met het echte natekenen, en dus heb ik als een klein kind mijn felle kleurtjes erbij gepakt. Hij mist hier en daar nog wat detailtjes waardoor hij nog meer op een kindertekening lijkt...
Even gauw een schetje gemaakt van een hond hier uit dit topic, moet even weten van wie die is Ga hem verder nog uitwerken met m'n nieuwe pastelpotloden
@Assepoester, volgens mij is dat van een door mij geposte foto, dat is toosje, een DH van vrienden van mij die helaas een maandje geleden botkanker geconstateerd heeft gekregen....
Wie heeft er interesse in een foto van mijn kat en konijn samen?
Of alleen konijntje misschien?
Beide foto's heb ik in groot formaat
Mlies
Geplaatst: 03-09-09 16:27
Ik heb geen idee of mijn vraag ook hier hoort... Maar ik stel 'm maar gewoon. Ik hoop dat hier ook creatieve photoshoppers zitten.. (Maar een ontwerp op papier mag ook.)
Ben bezig met een ontwerp voor een tattoo. Kom er zelf alleen niet helemaal uit. De poot met alleen omlijning en dan wat schaduw zoals op de andere tattoo lijkt me erg mooi, maar daar kan ik moeilijk over oordelen zolang ik het niet echt gezien heb.. Ik wil nog niet naar een shop gaan om het daar te laten ontwerpen, omdat ik op dit moment 'm toch nog niet kan laten zetten. Daarnaast wil ik er natuurlijk wel een tijdje tegen aangekeken hebben voor ik 'm daadwerkelijk laat zetten.
Mijn vraag dus; is hier iemand die dit voor mij voor elkaar zou kunnen krijgen?