Ik ben met het granny vest uot de sandra haaktrends bezig en ben bij de laatste rij van het rug pand
Maar ik moet dalijk de mouwen doen het eerste stuk snap ik nog wel maar dan staat er dat je moet minderen met je granny stripe maar ik weet niet hoe ik dsn moet minderen kan een van jullie mij helpen?
Ik kan geen foto,s toevoegen bokt op mijnmobiel doet heel raar ineens Heb nu geen blauwe aachtegrond meer alles is heel raar het enigste wat er normaal doet is de hoofdpagina
Gisteren mijn moeder geopereerd en er vandaag bij gemogen. Ze is van zij tot zij open gesneden en het gaat helemaal niet zo goed met der. Dus ik ga flink doorwerken aan die beer zodat ik hem aan der kan geven
Bah wat vervelend zeg! Heel veel sterkte en hopelijk knapt je moeder snel op!
Shiloh
Geplaatst: 19-11-15 23:52
Sterkte met je moeder Klimm!
Bilbo heeft inmiddels een geknipte coupe, een pijp, een bankje, en een huis
Surprise is af
Jolien87
Geplaatst: 20-11-15 00:24
Oh bah Kim, dat is naar om te lezen. Hopelijk knapt je moeder snel op.
Jeetje Shiloh, ik word er stil van. Wat een prachtige surprise en dat haar heb je goed gedaan! Daar gaat je vader ongetwijfeld heel blij mee zijn.
Mr. Frosty vordert gestaag. Ik heb de lijfjes en het hoofd klaar en vastgezet. Nu "alleen" nog de armen, neus, wangetjes, muts en sjaal. Dat klinkt nog als een hoop maar naar mijn gevoel zit het grootste gedeelte erop.
Je doet draad aan een naald. Steekt deze in op de plek waar je wilt dat het nageltje begint, dan haal je hem door tot waar het nageltje eindigd. Daarna weer terug naar het beginsteekje en je hebt een mooi recht streepje.
Kiimm_
Geplaatst: 22-11-15 15:29
Het is gelukt, en mijn moeder vind het erg leuk. De snoepjes zullen alleen nog wel even in het potje blijven want ze eet nog niets..
Superleuk gedaan zeg! Gaat het al wat beter met je moeder?
Ik ben op zoek naar zo'n beren muts die je veel op facebook langs ziet komen. Een collega wil die graag voor haar dochtertje. Ik weet dat het een kooppatroon is en dat vind ik normaal gesproken geen probleem, maar deze kost gewoon zo'n €6,-! Dat vind ik echt te gek worden. Ik heb er al een poosje naar zitten staren, maar wie kan me even helpen hoe dat in elkaar steekt?
WoW ik breek even in, want die Bilbo is echt té mooi! Die surprise hoeft toch niet kapot he? Dat zou zonde zijn! En Kim, ik denk dat je moeder heel blij zal zijn met die beer. Zo lief en vrolijke uitstraling heeft hij!
Bedankt voor de complimentjes Ben er zelf ook heel blij mee. Nog een weekje wachten en dan kan ik hem geven. De Bilbo pijp is inmiddels ook gekocht.
Nee Kaplaars, hij hoeft niet kapot gelukkig. het hele huisje is een deksel, die in zijn geheel open kan. En dan kan ik het cadeautje in de doos stoppen.
Klimm_ Wat is die beer ook súper leuk geworden en dat potje ook. Chapeau!