Wie zou deze wwillen tekenen? Het gaat om het voorste paard, paard erachter hoeft er niet bij (mag wel).
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AlwaysH schreef:Wat leuk!
Ik doe mee met de challenge dit haar en wil mijn paard ook wel eens getekend zien!
[ [url=m/e1G5Cz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TWd5G4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als je de foto gebruikt vind ik het leuk om het resultaat te zien!
yvanna schreef:heeft iemand een foto van een donker bruin paard? Het gaat om een foto van de zijkant. het liefst een glimmend paard. Ook ben ik op zoek naar een foto van een zwart glimmend paard van de zijkant. oik een appeloosa, bonte, of iets anders speciaals.
Dus
- donker bruin glimmend paard (zijkant)
- zwart glimmend paard (zijkant)
-appeloosa (zijkant)
- bonte/ paint horse (zijkant)
- valk (zijkant)
ik wil mijn serie uitbreiden. Hier een voorbeeld van wat ik gemaakt heb. Ik wil zoveel mogelijk verschillende paarden op het doek zetten op deze manier.
[ [url=m/hteVUV.jpg]Afbeelding[/url] ]
yvanna schreef:heeft iemand een foto van een donker bruin paard? Het gaat om een foto van de zijkant. het liefst een glimmend paard. Ook ben ik op zoek naar een foto van een zwart glimmend paard van de zijkant. oik een appeloosa, bonte, of iets anders speciaals.
Dus
- donker bruin glimmend paard (zijkant)
- zwart glimmend paard (zijkant)
-appeloosa (zijkant)
- bonte/ paint horse (zijkant)
- valk (zijkant)
ik wil mijn serie uitbreiden. Hier een voorbeeld van wat ik gemaakt heb. Ik wil zoveel mogelijk verschillende paarden op het doek zetten op deze manier.
[ [url=m/hteVUV.jpg]Afbeelding[/url] ]