Ik ben opzoek naar een steigerende paard, hoeft niet heel hoog te zijn maar dat de voorbenen wel echt omhoog slaan. Hoop dat iemand iets heeft, zo lastig als je iets in je hoofd hebt maar geen foto kan vinden
Ik zou graag een tekening willen van mijn pony, ik heb eventueel ook meer fotos zoals actie foto's, portret fotos en steiger foto's. Alle foto's heb ik ook op groot formaat, als je dit wilt kun je mij een pbtje sturen
Wauw, deze gaat in mijn mapje. Door die foto bruist de inspiratie ineens op. Hoop tijd te vinden eraan te beginnen en het ook door te zetten. Zal je nog een PB sturen, wel zo netjes.
Mocht iemand interesse hebben groot formaat is uiteraard aanwezig.
Ratties4life
Geplaatst: 13-01-16 21:53
Ik heb nog veel meer, ook detail foto's (ogen, neuzen, hoeven, oren), andere kleuren paarden (Andalusiër, haflinger, vosjes, buckskin dus, bont, bruine paarden en pony's) en natuurlijk heel veel actiefoto's (springen, volle galop, bokjes, steigerende paarden, sierlijke drafjes) in de takken western en engels (dressuur en springen). Daarbij ook een aantal foto's van veulens met en zonder moeder!
Voor meer foto's (lijkt me erg leuk!) stuur aub een PB! Ik ben bereid te betalen voor een mooie plaat!