Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mirriezz schreef:Sokje_6 schreef:Ik ben wel nog bezigMaar ik erger me nog steeds aan de Ali Express verf
Dik en stroperig, en tegelijkertijd niet dekkend. Vreemde combinatie. Hij is ook lastig te verdunnen, alsof het water er op blijft liggen.
Ik ben net met een nieuwe begonnen, alleen met de lichte kleuren dus je ziet nog weinig op een foto.
Deze is ook van Ali en ik heb precies hetzelfde! Geen idee waar het van komt. Ik hoop dat met 2x schilderen het wel dekt.
Zwaar verdund en nu nog steeds plakkerige troep.
Maar parijs was ook gewoon tof en staat nu mooi op onze kastenkamer
Uiteindelijk na roeren mengt hij overigens wel enigszins. Hij ruikt wel net iets chemischer dan Schipper verf.
Ben al aan het zoeken voor een mooie lijst Grainey schreef:het is toch wel acrylverf en geen olieverf? olieverf mengt diet met water
Echt prachtig!!!
Zooooo onwijs mooi! Is dat die van schipper?
Hij is inderdaad van Schipper en in het echt is het net gewoon een foto, ze hebben dat echt heel goed gedaan!
Hij wordt erg groot, elk paneel is 27 cm breed en dan zijn de hoogtes 50, 60 en 70 cm ongeveer. Dit was een klein zijpaneel, ik heb dus nog even te gaan
Gelukkig ben ik erg blij met het resultaat tot nu toe en hebben we een slechte zomer, dat motiveert allemaal wel om verder te gaan
Geen doos niks. En gewoon door de brievenbus gepropt. Zal dus iets moeten verzinnen om te bewaren als ik er nog niet klaar mee ben.
Een verkoper zou er alsnog wel een gewone doos omheen kunnen doen om het verzenden te verbeteren, zoveel moeite lijkt me dat niet. Of oprollen in een koker moet ook wel kunnen, om vouwen te voorkomen.