Hopelijk morgen voor je! Ik hoef gelukkig ook met niemand te overleggen en ben 19 jaar, maar het is niet altijd goed haha! vooral niet met al dat moois dat te koop is!
Ik zit nu te denken aan wat je zei over de verzendkosten van die event kaartjes,maar die heb je volgens mij helemaal niet want ze worden per e mail verzonden. Als het wel per post zou zijn is het brievenbus post en betaal je alleen de postzegel.
Wat doen jullie trouwens tijdens het leggen? Ik zet programma gemist op maar ben ook nieuwschierig naar jullie opties
cvelthuis
Geplaatst: 17-07-14 20:59
Ik ben ook nog even bezig geweest met steentjes combineren, hoe vinden jullie het geworden?
Ik zet keihard de muziek aan, en doe meebleren hahaha, of ik houd mn dochter bezig door rare geluiden te maken hahaha, je moet iets tussendoor doen toch?
Bedankt! Mijn paard heet guilty by gucci zouden daar ook patronen van zijn?
colunder
Geplaatst: 17-07-14 21:16
Mooi zeg!! Heb je nooit problemen als je een patroon met verschillende soorten strijkt dat de kleinere steentjes niet goed vast komen?
Ik heb altijd de tv aan staan als ik bezig ben.
Mijn bestelling is nog steeds niet binnen,ik ga niet meer bij die site bestellen. Ik heb op die zelfde dag ook bij een andere site besteld en dat was dinsdag al binnen.
Hoe doen jullie het als je steentjes vanaf de achterkant moet strijken?
Plak t folie erop en zorg dat dat goed vast zit en met een kussensloop of tshirt draai ik m dan binnenstebuiten
cvelthuis
Geplaatst: 17-07-14 21:24
Gewoon omdraaien en strijken? wel zonde dat je bestelling nog niet binnen is!
Maar echt problemen heb ik niet met verschillende maten, ik begin niet te warm, druk alles heel goed aan en daarna verhoog ik steeds de temp, tot nu toe niet echt grote problemen ermee gehad, iemand nog iets aan het maken verder?