Als het goed is krijg ik vandaag weer een bestelling binnen(alweer). Ik heb bij hotfixhobby 7 patroon boekjes besteld en fluor studs,ik ben benieuwd wat er in de patroon boekjesstaat.
Waar is Wups eigenlijk gebleven,die is al lang niet hier geweest?
De kaartjes voor het hotfix event zijn ook binnen.
Dit staat op de site: "BELANGRIJKE MEDEDELING: Consumenten kunnen uitsluitend bestellen vanaf € 10,00, indien u onder de € 10,00 toch een een bestelling wenst te doen, berekenen wij u € 7,50 extra kosten door bij de verzendkosten als zijnde extra handlingkosten. Let hier dus op bij het totale bedrag van de verzendkosten."
Ik wacht nog steeds op mijn pakketje, had het gisteren al verwacht(zaterdag of zondag besteld),maar ben nu bang dat het vandaag ook niet meer gaat komen. Ik had het morgen mee willen nemen naar een creatief ochtend,dat gaat dus niet lukken denk ik,of de post moet nog laat komen.
Maar goed dat ik niemand verantwoording hoef af te leggen,ik bestel bijna elke week wel bij 2 sites(er zijn 4 sites waar ik regelmatig bestel) Maar ik ben niet verslaafd hoor,valt best mee.
Kon ik op jouw leeftijd ook niet hoor. Ik ben 45 en beslis zelf over wat ik koop,dat maakt het natuurlijk veel makkelijker(maar of het ook beter is??????) Nog steeds geen pakketje,zal nu wel niet meer komen denk ik.