ik ben ook fan van ss10, maar ss6 is wel weer erg mooi voor de details, ik denk dat ik zeker wel kom, anders vraag ik gewoon de auto, heb toch een rijbewijs, heeft iemand nog creaties liggen? mijn kever auto is bijna klaar!
Wat houd zo'n event in? Ik heb nog wel wat kleine creaties liggen maar weet nog niet wat ik er mee ga doen. Ook heb ik het logo van de dierenambulance gemaakt, die ga ik op een t shirt doen.
Hoe kome jullie aan een beetje grote patronen met figuurtjes er in? bij glittermotifs(sorry, ik kan er even niet opkomen hoe je het schrijft) is alles alleen met ronde steentjes. Ik heb wel patronenboekjes,maar die zijn allemaal zo klein.
je hebt ook een facebookpagina met patronen, ook glittermotfis, daar staat ook ontzettend veel, en bij abstracten staan ook patronen met figuren, bij de site dan
heehee ze hebben bij https://www.facebook.com/hotfixhobbylent een super leuke actie , nog 58 mensen moeten die pagina liken. ze doen dan een hotfix pakket weg van een waarde van 100,-!!
Weten jullie nog een mooi patroon van een aziatische olifant? Ik heb tot nu toe alleen onderstaande kunnen vinden maar vind de houding een beetje raar...