Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shiloh schreef:Mijn paint works adelaar is binnen. Net de eerste vakjes zitten verven en kan inderdaad wel merken dat de kwaliteit echt anders is. Mooie dunne verf, maar wel goed dekkend pigment. De hoeveelheid verf lijkt ook meer dan voldoende.
Katyatje schreef:Moet je altijd mengen bij Paintworks of niet? Hoe kan je dat zien? Op Amazon lijk het er niet bij te staan.
Dispar_Vulgo schreef:dus dan hoeven die lijntjes eigenlijk totaal niet preciesbij strakke huizen enzo is dat natuurlijk anders.
Dallista schreef:Dispar_Vulgo schreef:dus dan hoeven die lijntjes eigenlijk totaal niet preciesbij strakke huizen enzo is dat natuurlijk anders.
Niets hoeft, maar ik heb wel eens een close-up foto gemaakt van dat paard, en dan zie ik dat ik dus niet eens op of over de lijntjes schilderde, maar vaak ertegenaan (!). En dan zie je het lijntje dus gewoon nog zitten. Okay, alleen als je met je neus erop gaat zitten natuurlijk, maar toch. Ik weet dat het crap is, en dat het dus altijd beter kan. Someday...
wendy1987 schreef:Owww, ik ga denk ook echt eens beginnen met de mijne.. Eerst even zien dat ik m recht krijg zonder strijkmachine
Shiloh schreef:Weet zelf verder nog niet zo wat ik van de PaintWorks vind. Verf nu al zo lang van die neppe dat ik de paintworks veel te nat vind. Ik ben gewend aan wat dikkere verf. Daardoor heb ik uiteindelijk toch het gevoel vaker over hetzelfde stuk te moeten. Vooral bij de donkerdere kleuren.