Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxPaige schreef:Romy1234 schreef:Heb linksonder zelf wat aangepast, origineel stond het logo er nog bij van de fotografe maar die heb ik zwart gelaten
Kan aan mij liggen, maar dat vind ik altijd een beetje sneu... waarom heb je de foto niet gewoon netjes gekocht van de fotografe en zonder logo gebruikt voor je diamond painting?![]()
On topic: hij is wel mooi geworden. Een mooi wit/grijs lijstje eromheen maakt hem helemaal af
Xanthippe schreef:Mooi hoor landvrouw! Veel uurtjes ingekropen zeker?
Heb je al een nieuwe klaarliggen?
landvrouw schreef:@dallista, die plaklaag heeft verder geen functie. Is gewoon de manier waarop de fabrikant dat doet.
Dallista schreef:landvrouw schreef:@dallista, die plaklaag heeft verder geen functie. Is gewoon de manier waarop de fabrikant dat doet.
Hahaha, en ik dacht nog wel heel slim te zijn geweest, dat het toch voor het framen bedoeld is of zo.![]()
Goed om te weten dat het waardeloos is, dan ga ik er wel wat mee experimenteren een keertje; dank voor de tip! Voorlopig laat ik het er even aanzitten, heb net mooie washi tape eroverheen geplakt.
Jasmijn schreef:De rollen aslan folie hebben een bepaalde breedte en daarom komt de plaklaag soms voorbij je afbeelding. Is net hoe het uitkomt