Goldie schreef:Super mooi! Snel gedaan ook! Viel het mee?
Ja, hij haak heel fijn en heel snel weg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maatje987 schreef:pff wat is het toch moeilijk om iets leuks te haken voor mijn oma
ze ligt in het ziekenhuis omdat ze afgelopen donderdag een hersenbloeding heeft gehad
zaterdag geweest en toen ging het al een stukje beter nu gaan we vanavond
maar ik heb heel leuk een potje om gehaakt met wit en toen wou ik nog zo,n houten ster er om heen doen van de action maar die ster is te groot nu weet ik niet wat ik moet maken wat leuk is om nog bij dat potje te doen
zat te denken om een ster te haken in het grijs en die er op te naaien maar kan geen leuk patroontje vinden van een ster en wil toch iets leuks voor der hebben
het hoeft niet persee vanaaf af te zijn we gaan waarschijnlijk volgende week weer
het is alleen beetje moeilijk na denken voor mij momenteel omdat ik heel erg met haar in mijn hoofd zit
vandaar dat ik jullie even om hulp vraag
ik ga sws nog een omslagdoek in de graniet steek maken voor haar maar dat is iets voor op langere termijn
liesjecryos schreef:Ik ben nu bezig met de waaierstola uit de vorige simply haken maar volgens maak ik ergens een grote fout want op het eind heb ik geen 6 boogjes maar 4.
Al een keer uit gehaald maar weer hetzelfde..![]()
Nu mijn vraag telt de losse ,waar je haaknaald als het ware nog inzit, ook als een losse.
Het aantal losse klopt ook gewoon 316 lossen maar zo apart ik hou gewoon op het eind 4 boogjes over.
Moonfight schreef:Wow wat een prachtige kleedje Akshay! Welk garen heb je gebruikt? Erg mooi kleurgebruik!