Detail:

Materiaal: pastelkrijt en pastelpotlood.
Formaat: 50x65
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
edelweis1 schreef:@merrieveulen, het is heel knap als je een karakter op papier kan zetten, als dit duidelijk haar is qua karakter, mag je inderdaad wel €10 vragen.
@MlieZ88: Ik ben zeker niet gul, je kan wel hele hoge bedragen op het topic zetten, maar je moet wel reëel blijven, mensen zullen niet snel bij je kopen als je prijzen net zo hoog zijn als die van meer bekende mensen, zij zijn ook met kleine bedragen begonnen
. Maar iedereen taxeert voor zichzelf en dat is juist het mooie van het topic
.
Okee, ik blijf vanaf nu weer on-topic.
Wendy15 schreef:edelweis1 schreef:@MlieZ88: Ik ben zeker niet gul, je kan wel hele hoge bedragen op het topic zetten, maar je moet wel reëel blijven, mensen zullen niet snel bij je kopen als je prijzen net zo hoog zijn als die van meer bekende mensen, zij zijn ook met kleine bedragen begonnen
. Maar iedereen taxeert voor zichzelf en dat is juist het mooie van het topic
.
Okee, ik blijf vanaf nu weer on-topic.
Hier móet ik toch echt even op reageren.. Volgens mij heb jij nog heeeeeeeel veel te leren over tekenen en dan voornamelijk tijd en materiaalkosten die er in gaan zitten!! Als je ziet hoe ongelooflijk laaaag jij bepaalde kunstenaars die hier hun werk plaatsen taxeert, dat hou ik neit voor mogelijkJouw taxaties neem ik dus ook niet serieus. Ga je eerst maar eens verdiepen in alleen al de materiaalkosten en hoeveel werk er in een tekening gaat zitten om tot zo een prachtig resultaat te komen!