[INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fnanne

Re: [INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 20:49

Weer een werk van mijn hand, zal later 'even' bij-taxeren Lachen

Afbeelding

Detail:
Afbeelding

Materiaal: pastelkrijt en pastelpotlood.
Formaat: 50x65

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 21:43

Fnanne: Heel erg mooi! Knap hoor met die materialen. Je kleurgebruik maakt de tekening erg opvallend, mooi! 40 euries Ja.

_Maurits_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 16:13

Hier weer een tekening van mij. Ben er zelf eigenlijk wel tevreden over, aangezien ik nog geen prof ben in tekenen, zoals sommigen hier Knipoog .
Dit is getekend op wat dikker tekenpapier, (geen idee wat voor, niet veel speciaals, met verschillende hardheden potloden en grafietpotlood.
Afbeelding
BTW: Dit is de knappe Fries van Liedje_, nagetekend uit het centrale topic: wie wil mijn paard tekenen.
Foto: Afbeelding
Ik zou zeggen, barst los, en wees niet al te zuinig met commentaar, aangezien ik niet van suiker ben Vork

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 22:06

Afbeelding

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 14:14

Pagina 14...
@ Plaudar: minpuntje aan de tekening vind ik de tanden. Daar mis ik vom en detaillering die ik in de rest van de tekening wel zie. 15 Geld, geld!
@ Oneilltje: wederom mooi werk van jouw hand. Met de herkenbare, sprekende stijl die je eigen is. Minstens 100 Geld, geld! per stuk.
@ Mik_: mooi portret Ja grafietstift?? Bloos! Knipoog 30 Geld, geld!
@ Lunas: integer portret, ik mis wat contrast. Vachtstructuur heb je mooi weten vast te leggen.
20 Geld, geld!
@ XxLietjuhxX: foto is helaa niet heel duidelijk. Wat ik zo kan zien ziet er wat te vlekkerig/ vegerig uit... Ik zou nog even dooroefenen Ja

Pagina 15...
@ Astridjuh: steeds weer spannend wat jij op papier gaat zetten Haha!
Ik vind deze vis al beduidend beter dan je vorige werk, zit echt vooruitgang in Ja
Maar of het echt iets is waar je geld voor kan vragen daar heb ik zo mijn twijfels over...
@ Vajente: Afgod super. 100 Geld, geld!
@ Rooslovertje: mooi plaatje zo. Misschien nog wat meer contrast erin, maar ik vind 'm leuk Lachen
10 Geld, geld!
@ Cyn: ik ben verbaasd over jouw sprongen vooruit, erg gaaf. 25 Geld, geld!
@ Gupjes: mooie tekening. Manier van afsnijden en plaatsing vind ik niet helemaal handig neergezet, maar neemt niet weg dat het er goed uitziet Ja 25 Geld, geld!
@ Edelweis1: in eerste instantie een mooie tekening. Als ik wat langer kijk klopt er één en ander niet in mijn ogen. (neus, overgang wang-mond) soms vind ik je oplossing wat onhandig (bijvoorbeeld de lijntjes achter/ onder de kin. Als je dat meer met vlakken op zou lossen wordt het geheel net een stapje beter, denk ik. 15 Geld, geld!
@ XxLietjuhxX: nog even dooroefenen. Zie eerder commentaar.
@ Fiffill: wat een droppie Lachen volgens mij zou je nog wat meer mogen definiëren. (bijvoorbeeld bij de neus) 10 Geld, geld!
@ Nujaro: je gaat vooruit Ja blijf goed letten op verhoudingen en 'netheid' van werken Ja

Pagina 16...
@ Rooslovertje: Wow! mooie tekening! 15 Geld, geld!
@ Lon: niets aan toe te voegen. 75 Geld, geld! minstens.
@ Wendy: ik vind 'm gaaf Ja 25 Geld, geld!
@ Maurits: nog even een beetje dooroefenen. Kijk goed naar wat je wilt tekenen, probeer te letten op verhoudingen etc. Succes!
@ Alena: lief koppie Ja 20 Geld, geld!
@ Thissi: persoonlijk zou ik hier nog geen waarde aan toekennen...
@ Alena: deze vind ik persoonlijk wat minder... 10 Geld, geld!
@ Wendy: gaaf! Mooie tekening Ja 25 Geld, geld!

Pagina 17...
@ horseFury: mooi portret! Jammer van de rommeligheid er omheen. Dat doet afbreuk imo. 25 Geld, geld!
@ XxLietjuhxX: zelfde commentaar als eerder. Hoewel deze mij wel aanspreekt.
@ Nujaro: ik kan er nog geen waarde aan verbinden. Blijven oefenen Ja
@ Lon: 75 Geld, geld! minstens voor beiden Ja
@ Ponyzotje: aparte tekeningen. Je stijl spreekt me aan. 10 Geld, geld!

Pagina 18...
@ _Maurits_: verhoudingen kloppen niet helemaal en ik denk dat 'ie wat donkerder had gemogen. 10 Geld, geld!
@ Nujaro: dapper onderwerp Ja
Wederom hetzelfde commentaar als eerder.

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-07 14:40

@ _Maurits_ als je echt commentaar wilt waar je iets mee kunt kun je beter een eigen topic openen. Hier krijg je misschien wat aanwijzingen maar het gaat om het taxeren Tong uitsteken

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 15:13

_Maurits_: Mooi gemaakt. Ik vind (als ik dan toch op het natekenen beoordeel) dat er hier en daar een aantal verhoudingen niet helemaal kloppen. Kijk nog eens goed! Verder kun je ook proberen om aan de ogen te werken. Ieder paard heeft een andere blik, dat maakt het dier zo uniek. Als jij een paard van iemand wil tekenen, moet je ervoor zorgen om echt te laten zien dat het dat dier is! €10
nujaro: Probeer eens voor een heldere foto te zorgen Lachen! Dan kan ik het net iets beter zien. In het begin zag ik niet zo goed wat het onderwerp was, omdat de lijntjes erg fijn zijn. Zonder een goede foto kan ik niet echt taxeren...

alena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 19:30

ik heb er ook weer 1
weet zelf nog niet echt wat ik er van moet vinden Knipoog

A4 geheel bladvullend vooral B potloden Knipoog

Afbeelding

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 21:04

alena: Leuke tekening! Qua verhoudingen vind ik hem ook netjes gemaakt. Misschien kun je iets met de ogen doen, deze zijn zo donker en hebben weinig uitstraling. Ik weet niet of de rug zo loopt? Het kan ook een aparte compositie van de foto zijn, hoor! €10-15

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 22:37

Hallo allemaal!
Tijdje geleden dat ik hier ben geweest. Ik taxeer bij vanaf pagina zestien Tong uitsteken
Ik geef alleen taxaties en geen commetaar omdat ik zometeen nog wat spullen moet pakken, morgen vroeg op moet enzo.

@rooslovertje: heel mooi! 20 euro

@lontje: super! Een van jouw mooiste! Zeker 75 euro (als het niet meer is)

@wendy15: heel mooi weer zon mooie bloem! 40 euro

@maurits: nog even niks, nog even dooroefenen

@alena: heel leuk lief veulen Ja 20 euro

@thissi: nog geen geld waard, heel krasserig en komt op mij over als een vijf minuten werkje..

@alena: deze vind ik persoonlijk ietsje minder als jouw veulen. Ook zie ik graag een lichtpuntje in het oog. 15 euro

@wendy: deze vind ik echt super! 50 euro

@horsefury: jammer van de vlekken.. toch zeker 45 euro

@lietjuh: ik vind de achtergrond niet zo mooi.. hoop vlekker rondom het paard. Het paard daarentegen vind ik wel een leuke uitstraling hebben. 7.5 euro

@nujaro: wel leuk gemaakt, maar de kleuren lopen nogal in elkaar over.. 7.5 euro

@lontje: 1: super!! 80 euro zeker!!
2: ook zo mooi!! Achtergrond/schaduw ietsje minder.. 70 euro zeker!!

@ponyzotje: jouw paard dat halster!! Mooi!! Oogje had wat sprekender gekund. Ook is hij nog iets krasserig. 15 euro
2: deze vind ik minder.. heel erg omlijnd.. ook hier had het oogje wat sprekender gekund.. voor deze zon 10 euro.

@sprietlover: deze vind ik geen geld waard.. leuk nagetekend maar dat is het.. probeer een eigen stijl te ontwikkel daar kom je heel ver mee Ja

@nujaro: deze vind ik leuker gemaakt dan diegene met pastel. Deze zon 10 euro.

@fnanne: super!! Ik kijk mijn ogen uit hoe jij zomaar al die kleuren in je tekening verwerkt!! Heel erg mooi! 80 euro zeker!

@maurits: verhoudingen kloppen zover ik kan zien redelijk. Had iets meer detail in gekund schaduwen donkerder schaduw onder de manen, nu valt het maandeel in de vacht. 7.5 euro

@nujaro: knap dat je een babytje durft te tekenen! Je hebt hem heel fijn getekend, echt heel zacht. Dit geeft wel een leuk effect moet ik zeggen. 7.5 euro

@alena: deze ook weer heel leuk. Verhoudingen kloppen naar mijn ogen niet helemaal. Het lijkt of de rechterschouder helemaal wegvalt. Ook loopt de rug naar mijn idee niet helemaal hoe het hoort.. 10 euro

nu heb ik uiteindelijk toch nog commetaar erbij gegeven maarja Tong uitsteken
nu mijn tekening zoeken die ik wou plaatsen Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 22:41

mijn tekening:
shetlander met derwent coloursoft's
a4 formaat.
zon 6 uur werk.

Afbeelding
Shot with DC210 Zoom (V05.00) at 2007-07-22

op deze foto al ingelijst, aangezien het een kadootje was.
ik heb hem inmiddels gegeven en de eigenaresse van deze shet vond hem helemaal lijken Lachen

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 16:57

Veulentje
A4
Grafiet

Afbeelding

Taxeer later bij Ja

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 11:18

Maar weer even een stukje bijtaxeren, want ooh wat loop ik achter Bloos

Pagina 11:
- XxLietjuhxX: Foto's doen het niet meer
- nujaro: Nette tekening, aardig in verhouding en al goed met schaduwen gewerkt, maar nog wat weinig gedetailleerd 0-5 euro
- astridjhu: Lef hoor, een mens tekenen! Niet helemaal in verhouding en wat krasserig, maar toch al heel netjes. 0-5 euro.
- rooslovertje: Aardig in verhouding, maar nog wat te 'vlak' mogen meer kleuren en schaduwen in verwerkt worden. 0-5 euro
- XxLietjuhxX: Misschien handig om volgende keer de foto's zichtbaar in het topic neer te zetten en niet een link naar een album Knipoog Tekeningen zijn voor wat ik er van kan zien aardig goed in verhouding, maar errug licht. Mag wat meer contrast in en wat netter werken, het oogt wat rommelig. 5 euro.
- Lontje: De eerste, oef wat kijkt die kwaad Nagelbijten / Gniffelen Wel hele nette tekening, maar wat eentonig kleurgebruik in de vacht 60 euro. De tweede, die vind ik érrug gaaf!! Heb 'm in het echt gezien en toen kwam ie nóg veel mooier uit dan op de foto, 125 euro!
- Fnanne: 1e: Wow! Heel gaaf! 100 euro voor A4, 150 voor A3.... 2e: Mooie pose en netjes uitgewerkt, alleen sommige schaduwen komen op mij wat vertekenend over (kan aan de foto liggen). 75 euro voor deze... 3e: Wat een ontzettend lief plaatje! Lijkt me erg moeilijk zo dat meisje erbij. 75 euro.
- highwaykind: Tekening spreekt me niet echt aan en oogt wat vlekkerig, toch verder netjes gedaan. 25 euro.

En ik ga later weer even verder Lachen

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 11:30

Pagina 12:

- sammyvriend: Foto doet het niet meer
- sindbad: Tekening lijkt niet 'af'. Ook in witte delen zitten schaduwen Ja Misschien nog even verder uitwerken?
- MlieZ88: Erg mooi schilderij, 50 euro
- Evelijn_: Wat een mensentalent heb jij toch! Alleen het haar volgende keer misschien iets netter uitwerken, maar lijkt me ontzettend moeilijk en heb je al wel erg netjes neergezet. 20 euro. paard: Erg mooie tekening, alleen het oogje lijkt wat breed? 15 euro.
- highwaykind: Tja, blijft jammer dat je overtrekt. Gelukkig ben je ondertussen al wat aan het proberen met een raster en zelf schetsen. Wel netjes 'ingekleurd' maar vind de blouse wat te fel hierbij. 15 euro.
- Vajente: érrug gaaf! 75 euro
- highwaykind: érg leuk om van jou een tekening te zien die niét overgetrokken is. Maak het uit dat er meer werk in is gaan zitten? Het gaat er om dat je ervan leert Ja Welk formaat? voor A4 15 euro.

Verder ga ik niks meer over die hele discussie zeggen Lachen

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 11:56

Pagina 13:

- merrieveulen: Hangt ervan af wat je ermee doet. Komt het bij 1 persoon aan de muur te hangen of laat je er meerdere afdrukken? voor het eerste denk ik een 7,50 euro

edelweis1 schreef:
@merrieveulen, het is heel knap als je een karakter op papier kan zetten, als dit duidelijk haar is qua karakter, mag je inderdaad wel €10 vragen Ja.
@MlieZ88: Ik ben zeker niet gul Knipoog, je kan wel hele hoge bedragen op het topic zetten, maar je moet wel reëel blijven, mensen zullen niet snel bij je kopen als je prijzen net zo hoog zijn als die van meer bekende mensen, zij zijn ook met kleine bedragen begonnen Ja. Maar iedereen taxeert voor zichzelf en dat is juist het mooie van het topic Lachen.
Okee, ik blijf vanaf nu weer on-topic Knipoog.

Hier móet ik toch echt even op reageren.. Volgens mij heb jij nog heeeeeeeel veel te leren over tekenen en dan voornamelijk tijd en materiaalkosten die er in gaan zitten!! Als je ziet hoe ongelooflijk laaaag jij bepaalde kunstenaars die hier hun werk plaatsen taxeert, dat hou ik neit voor mogelijk Jouw taxaties neem ik dus ook niet serieus. Ga je eerst maar eens verdiepen in alleen al de materiaalkosten en hoeveel werk er in een tekening gaat zitten om tot zo een prachtig resultaat te komen!

- Fnanne: Heel erg mooie tekening! Alleen oogje lijkt wat klein? Of had dat paard maar kleine oogjes?Wel ontzettend gave pose zo. A4 50 euro A3 75.
- oneilltje79: Blijft moeilijk om jouw werk te taxeren omdat je een geheel eigen stijl hebt en het mensen gewoon echt moet aanspreken. De eerste vind ik persoonlijjk wat te druk, maar wel erg netjes uitgewerkt, 75 euro. De tweede spreekt mij persoonlijk meer aan, wel helemaal jouw stijl, maar iets rustiger kleurgebruik. 150 euro.
- Fnanne: Wat een ontzettend sprekend plaatje heb je weten neer te zetten!! 100 euro.
- Fiffill: Het ezeltje vind ik erg leuk gedaan, maar mis nog heel veel detail. 10 euro. Tweede tekening lijkt niet helemaal in verhouding? En mis ook nog erg veel detail. 0-5 euro.
- highwaykind: Ogen erg mooi gedaan, maar de rest is wel heeeell licht en valt erg weg. 15 euro.
- janique: Wat een inspiratie!! En wat onwijsss gaaf uitgewerk! Moeilijk te taxeren, maar mij spreekt dit ontzettend aan dus 175 euro!

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 22:20

Wendy15 schreef:
edelweis1 schreef:
@MlieZ88: Ik ben zeker niet gul Knipoog, je kan wel hele hoge bedragen op het topic zetten, maar je moet wel reëel blijven, mensen zullen niet snel bij je kopen als je prijzen net zo hoog zijn als die van meer bekende mensen, zij zijn ook met kleine bedragen begonnen Ja. Maar iedereen taxeert voor zichzelf en dat is juist het mooie van het topic Lachen.
Okee, ik blijf vanaf nu weer on-topic Knipoog.

Hier móet ik toch echt even op reageren.. Volgens mij heb jij nog heeeeeeeel veel te leren over tekenen en dan voornamelijk tijd en materiaalkosten die er in gaan zitten!! Als je ziet hoe ongelooflijk laaaag jij bepaalde kunstenaars die hier hun werk plaatsen taxeert, dat hou ik neit voor mogelijk Jouw taxaties neem ik dus ook niet serieus. Ga je eerst maar eens verdiepen in alleen al de materiaalkosten en hoeveel werk er in een tekening gaat zitten om tot zo een prachtig resultaat te komen!

Ik dacht eigenlijk dat dit topic daar júist voor gemaakt was, dat je een beeld kreeg over hoeveel je ergens voor kan vragen. Daarom probeer ik mee te taxeren, ik snap dat mijn taxaties hier en daar zeker niet reëel kunnen overkomen en ik bied hiervoor dan ook mijn verontschuldigingen aan als alles heel serieus op iedereen overgekomen is.
Aangezien ik zelf ook heel veel teken weet ik dat er veel werk in gaat zitten, maar naar mijn mening doe je dit toch ten eerste vanuit je eigen plezier en niet voor het geld. Ik zal proberen om me maar eens meer in de materialen te gaan verdiepen, zoals je aangeeft, bedankt.
Als hier nog over wil praten, zou ik het heel leuk vinden dit via pb te doen Ja.

Mijn (niet serieus te nemen Vork) taxaties:
astridjhu: Mooi begin voor de coloursofts! Zo te zien ben je al goed op weg met de kleurtjes. Ik vroeg me eigenlijk af waar het andere oor is? De details weet je er ook al netjes door te laten komen. rond de €10, aangezien de peperdure derwents en het werk Knipoog.
Wendy15: Knap gedaan! Ik vind het veulentje een mooie uitstraling weergeven, hij kijkt je echt aan. Misschien dat je nog naar de moeilijke wimpertjes kunt kijken? Die zien er zo gemaakt uit en dat vermindert de echtheid van de tekening. Knap van het detail in de tekening. €15-20.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 22:49

Was verder niet als aanval op jou persoonlijk bedoeld, maar valt me gewoon op dat er veel mensen zijn die ontzettend laag taxeren Ja En dat is gewoon jammer. Zoals bijvoorbeeld die Derwent Coloursoft potloden, die doos is 120 euro. Een doos pastelpotloden/krijt kom ook algauw op 75 euro en ga zo maar door. Materiaal is ontzettend duur, dan te bedenken de tijd die er in gaat zitten. Je zit zomaar een 10 uren aan een tekening, zeg 5 euro uurloon (laag!!!) dan is dat al 50 euro + nog materiaalkosten. Natuurlijk moet het resultaat ernaar zijn, maar zijn heir mensen die onwijss goed kunnen tekenen en die daar imo best wat voor mogen vragen Ja

Bedankt voor je taxatie! De witte vlekjes zijn trouwens geen wimpertjes Tong uitsteken De foto is van schuin bovenaf gemaakt en daardoor valt er veel licht op het oog wat weerkaatst en dat zijn de witte vlekjes.

ponyta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 11:17

Sorry jongens dat ik niet mee kan reageren op hoeveel ze waard zijn Bloos omdat ik dan altijd verkeert schat.. maar omdat jullie dat mischien al wel wat vaker hebben gedaan dacht ik hoeveel vraag je voor mij tekening? :
Afbeelding

niet dat ik de tekening ga verkopen.. maar was wel benieuwd hoeveel die waard is..

p.s heb hem van een foto naar gemaakt.. maar ik kan de foto niet meer zo snel vinden.. dus kon ik het er ook niet bij zetten Bloos ik ben het zelf van de vroegere jaren

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 11:20

Als je een tekening plaatst is het wel zo leuk als je ook even taxeert Lachen Het is geen kwestie van 'kunnen' in mijn ogen, iedereen moet het leren en blijft een gevoelsiets en een mening en als je gewoon meekijkt naar het commentaar van andere mensen en taxaties ga je er vanzelf anders naar kijken en beter op waarde schatten, dus gewoon proberen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 12:33

En ik taxeer ook weer even bij Lachen

pag. 14

Oneilltje79: Schilderij 1: ik vind het altijd zo moeilijk om jouw werk te taxeren. Je hebt zo je eigen stijl. Ik vind deze zeker 150,- waard Ja
Schilderij 2: Voor deze ook zeker zo'n 100,-

Mik_: Ook jij hebt een hele herkenbare stijl Ja Je houdt het simpel en toch blijft het een heel mooi plaatje. Lachen 20,-

Lunas: Lekker aaibaar vachtje Lachen. 25,-

XxLietjuhxX: Alleen materiaal/verzendkosten Lachen

Pag. 15

astridjhu: Mooi hoe je de diepte hebt weergeven. Lachen 20,-

Vajente: Mooi lynn! Ja 80,-

Rooslovertje: Leuke tekening Muur Lachen. Je zou hier en daar nog wat meer details aan kunnen brengen. Ik zou trouwens wat ander papier gebruiken de volgende keer, dit is net iets te grof in mijn ogen Lachen. 10,-

Cyntje: 1: Lieve, zachte uitdrukking Lachen 30,- 2: Jammer dat de manen er zo 'aangeplakt' lijken te zitten. Neusje is wel heel mooi. 25-

Gupjes: Mooi! Lekker veel contrast Lachen 25,-

edelweis1: Ik vind je tekening net iets te veel on-af. Iets te veel gestreep nog. Alsof het gewoon een schets is. 15,-

XxLietjuhxX: Beter dan je vorige Lachen 10,-

Fiffill: Het oog had misschien wat meer gedetailleerd gemogen Lachen. Nu zo'n 30,-

XxLietjuhxX: Hij lijkt nogal uit verhouding. Alleen verzend/materiaalkosten

Nujaro: Voor beide tekeningen verzend/materiaalkosten

Pag. 16

Rooslovertje: Heel mooi gedaan muur! Haha! Zit vooral in het oog heel veel diepte. 25,-

Lontje: Voor mijn gevoel zitten er in het oog iets te veel lichtpuntjes. Nagelbijten / Gniffelen Toch geeft het hierdoor wel een hele zachte uitdrukking Ja. 50,-

Wendy15: Hij is iets te 'simpel' in mijn ogen. 10,-

_Maurits_: Materiaal/verzendkosten

Alena: Jammer dat je tekening niet geheel bladvullend is, want het is een heel leuk plaatje. Voor nu niet meer dan 10,-

Thissi: Je foto is erg slecht Nagelbijten / Gniffelen Van wat ik ervan kan zien materiaal/verzendkosten.

Alena: Ik vind deze persoonlijk mooier dan je vorige. Toch niet meer dan 10,-

Wendy15: Leuke tekening. 20,-

Pag. 17

HorseFury: Mooi kleurgebruik! Jammer van de vlekken op je papier. 25,-

XxLietjuhxX: materiaal/verzendkosten

Nujaro: je tekening mist veel detail. Alleen materiaal/verzendkosten

Lontje: mooimooimooi Ja. Ik vind je eerste tekening mooier dan de 2e. misschien omdat de eerste gewoon sprekender is. Voor beide tekeningen minstens 50,-

Ponyzotje: voor beide tekeningen ongeveer 10,-

Sprietlover: Dit vind ik persoonlijk niks waard Lachen

Nujaro: Is dit geheel bladvullend? Zo niet, dan is dat erg jammer. Voor nu materiaal/verzendkosten.

Pag. 18

Fnanne: Geweldige stijl Ja 80,-

Maurits: materiaal/verzendkosten Ja

nujaro: materiaal/verzendkosten

Alena: Er mag wel iets meer detail/contrast in, je tekening oogt nu wat saai. Niet meer dan 10,-

Astridjhu: materiaal/verzendkosten

Wendy15: Hij lijkt wat vlekkerig in z'n nek. Nagelbijten / Gniffelen Z'n nek lijkt sowieso een beetje raar. Het klopt gewoon ergens niet. niet meer dan 10,-

Ponyta: Hier hecht ik geen waarde aan Lachen

Zo, dat hebben we gehad Haha!
Nu eindelijk de kans om mijn tekening te plaatsen Lachen

Afbeelding

Houtskoolpotlood op A4 120g.

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 12:42

Ponyta: Ik denk dat je beter even lekker verder kunt oefenen als je er serieus geld voor wil gaan vragen Knipoog.
Plaudar: Ik ben zo overdonderd door deze tekening! Alles klopt aan verhoudingen, die blik, ik vind hem zo ontzettend mooi op papier gezet! Ik denk dat de foto een beetje van onderaf geweest is, vanwege de afstand tussen de mond en de neus?
Dit wil ik wel aan de muur hebben hangen thuis, ik schat zo'n 80 €, in ieder geval minstens Ja. Jammer dat het niet zo'n groot formaat is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 12:46

Wow serieus? Nagelbijten / Gniffelen Heel erg bedankt voor je taxatie Ja

alena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 13:40

Plaudar : hele mooie tekening Knipoog als je hem echt perfect wil hebben zou ik alleen over een paar dagen (neem aan dat je hem net af hebt Tong uitsteken) nog even naar de hand kijken, de hand opzich is niks mis mee maar de schaduwen die je op de vingers hebt gelegd lijken wat slordig Knipoogverder super mooi Knipoog +/- 50 euro

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 13:49

Maar weer even flink bijtaxeren, ik loop erg achter!

Blz. 12

Highwaykind: Mooi ingekleurd, jammer van het overtrekken. €20,-
Vajente: Práchtig mooi Lynn, wat een details! Minstens €75,-
Highwaykind: Deze vind ik veel meer uitstralen. Ja €25,-

Blz. 13

Merrieveulen: Geweldig gedaan, ik denk dat je hier €20,- voor kunt vragen.
Fnanne: Heel mooi Tien, echt jouw stijl! €40,-
Oneilltje79:
1. Super, al vind ik het net als velen moeilijk om te taxeren. €100,-
2. Gaaf gedaan, al vind ik O'Neill wel wat wegvallen tegen de achtergrond. €80,-
Fnanne: Weer zo'n mooie, dat oog, wauw! €50,-
XxLietjuhxX: Het geheel is wat onduidelijk. Nog even wachten met geld vragen. Knipoog
Fiffill:
1. Grappige tekening, er mag wel wat meer schaduw in. Lachen €10,-
2. Mooi hoor, er kan meer contrast in en de hals mag wat zorgvuldiger worden ingekleurd. €10,-
Highwykind: Erg mooi, al vind ik ht contrast tussen de ogen en de rest van het gezicht wel erg groot. €25,-
Janique: Geweldig bedacht, alles past goed bij elkaar! €100,-

Blz. 14

Fnanne: Deze tekening heeft een geweldige uitstraling! €75,-
Plaudar: Mooi gedaan Bianca, ik heb alleen wel hti dee dat er iets niet klopt, vraag me niet wat niet. Bloos €20,-
Oneilltje79:
1. Heel mooi, vooral het blauw er omheen! Lachen €80,-
2. Deze vind ik wat minder uitstralen, maar toch erg goed gedaan! €70,-
Mik_: Jouw stijl valt me erg op, supermooi! €50,-
Lunas: Gaaf hoor, ik vind alleen het linkeroor wel wat te groot en te zwart. €15,-
XxLietjuhxX Je mag er veel meer contrast in gooien. Nog even niets.

Blz. 15

Astridjhu: Mooi hoor, origineel. €15,-
Vajente: Hij is prachtig geworden, de sfeer is er goed in te vinden! €80,-
Rooslovertje: Hij is mooi geworden Muur, hij kijkt alleen wel wat 'evil' uit de ogen. Nagelbijten / Gniffelen €15,-
Cyntje:
1. Heel gaaf gedaan! €75,-
2. Vind ik minder mooi, maar toch ook erg goed. €50,-
Edelweis1: Hij is wat te stripachtig vind ik, ook de neus lijkt me niet helemaal goed. €10,-
XxLietjuhxX: De hond lijkt te staren, er mag ook hier wat meer contrast en schaduw in. Nog even wachten.
Fiffill: Jammer dat hij nog niet helemaal af is, ik ga hem nog niet taxeren.
XxLietjuhxX: Het paard lijkt me wat te lang, verder goed. €5,-
Nujaro:
1. Goed gedaan, al mag de staart wat minder krasserig. €5,-
2. Het geheel vind ik wat rommelig, ik zou nog even wachten. Lachen

Blz. 16

Rooslovertje: Je gaat vooruit! Het oog vind ik heel mooi! €25,-
Lontje: Wáuw, meer kan ik gewoon niet zeggen. €175,-
Wendy15: Erg mooi Wen! €30,-
_Maurits_: Ik zou nog even wachten, maar het ziet er al veelbelovend uit!
Alena: Schattig, mooi gedaan. €15,-
Thissi: Ik zou er nog niets voor vragen.
Alena: Er mag meer diepte en schaduw in, het lijkt nu wat plat. €10,-
Wendy15: Prachtig, je gaat met sprongen vooruit! €30,-

Blz. 17

HorseFury: Wauw, wat expressie! €50,-
XxLietjuhxX: Er mag veel meer schaduw in. Ik zou er nog niets voor vragen.
Nujaro: Leuk, maar een beetje krasserig. Ook mogen er veel meer kleuren in. Nog even niets.
Lontje:
1. Da's gewoon precies Blink! Tenminste, wat ik van de foto's kan zien. Vork €125,-
2. Prachtig gemaakt, ook met zo'n lastige houding weet je het geweldig te maken! €100,-
Ponyzotje: Mooi, alleen de omlijning vind ik minder. €10,-
Sprietlover: Hier zou ik niets voor vragen.
Nujaro: Leuke compositie, jammer dat de katjes wat klein zijn. €5,-

Blz. 18

Fnanne: Wauw, wat een dynamiek in de manen! €75,-
_Maurits: Er zitten al goede details in, maar contrast ontbreekt nog. €10,-
Nujaro: Een beetje simpel. Ik zou er nog niets voor vragen.
Alena: Goed in verhouding, het zou nog iets netter mogen. €15,-
Astridjhu: Ik vind de manen te statisch, ook mag het neusgat veel duidelijker. €10,-
Wendy15: Weer zo'n vooruitgang! Heel mooi! €30,-
Ponyta: Ik zou nog even wachten.
Plaudar: Wáuw, wat heb jij toch een mensentalent! €40,-

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 14:00