Ja daar ga ik ook vaak heen leuke winkel inderdaad
Wijster dat is dichtbij

Horsiegek
Leuk idee
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Wat een gaaf schilderij, Eva.
Foto's zijn altijd lastig. Ik merk dat het het beste gaat wanneer het zonnig is buiten. En ik gebruik photoshop om de kleuren zo goed mogelijk te benaderen.
Een scherm vertekent ook, door het licht dat het scherm geeft.
Kwal schreef:Eva: ik vind hem heel erg gaaf geworden met een hele mooie lichtinval! Foto’s maken vind ik ook altijd erg lastig, komt altijd anders over dan dat je schilderij echt is.
Seven schreef:Ineens zie ik het, jij schildert net zoals je met pastel tekent is het niet? Basislaag en dan details erover per stuk, al zal het met verf net iets minder gelaagd zijn. Grappig om te zien en ik snap nu dat jij vind dat het langzaam gaat, maar dat gaat het voor ons normale stervelingen niet hoorHier een stuk meer basislaag op het mega schilderij gemaakt
]
SaskiaB schreef:Een Bokt expositie, dan mag ik wel eens een paard gaan schilderen![]()
Volgende week ga ik bij mijn gepensioneerde paard in Soest op bezoek, misschien kan ik naar aanleiding daarvan een schilderij maken.
horsiegek schreef:OH man man man jullie gaan zo hard! Ik ben zelf ook wel weer begonnen aan een werkje gelukkig. Morgen of overmorgen zal ik tijd vrij maken voor een bijleespost!
Een boktexpositie lijkt mij heel erg leuk, al heb ik denk ik te weinig werken om te laten zien maar kijken en meeten is sowieso leuk. Iets anders wat mij leuk leek is een meeting onderling met wellicht wat kleine "seminars"/workshops voor elkaar. Gewoon een klein hersenspinsel.
_San87_ schreef:Jis_ schreef:Ik laat hem drogen en dan ga ik verder met kleur
[ [url=m/flXrnP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij is zo al tof als een behangprint oid.
eva1969 schreef:Leuke dingen maak je Eilish!
Leuk Jis je nieuwe opzet, en grappig want er staat bij mij in een klein beetje vergelijkbare setting al eventjes een 120x80 doek te wachten op de tweede bijeneter. Niet met van die mooie katjes(?) eraan hoor, dat wordt vast geweldig weer.
Vind jij linnen fijner schilderen dan katoen? Wat is het verschil? En is dat dan alleen voor olieverf zo? Veel vragen, sorry
_San87_ schreef:Jis_ schreef:Ik laat hem drogen en dan ga ik verder met kleur
[ [url=m/flXrnP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij is zo al tof als een behangprint oid.
horsiegek schreef:OH man man man jullie gaan zo hard! Ik ben zelf ook wel weer begonnen aan een werkje gelukkig. Morgen of overmorgen zal ik tijd vrij maken voor een bijleespost!
Een boktexpositie lijkt mij heel erg leuk, al heb ik denk ik te weinig werken om te laten zien maar kijken en meeten is sowieso leuk. Iets anders wat mij leuk leek is een meeting onderling met wellicht wat kleine "seminars"/workshops voor elkaar. Gewoon een klein hersenspinsel.