Je tekening wordt gaaf!! Heel mooi met dat sterke contrast.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
. Coole poster, mag ik een gokje doen? Cleveland bay, Shire, Hackney, Suffolk Punch, Clydesdale en volbloed. _San87_ schreef:Bijna, haha. Shire en clydesdale zijn omgedraaid, maar de rest is helemaal goed!@Jeika, thanks! Daar houd ik echt van, haha.
@SaskiaB, supergave werken, hele mooie, eigen stijl.
@Mkango, thanks. Coole poster, mag ik een gokje doen? Cleveland bay, Shire, Hackney, Suffolk Punch, Clydesdale en volbloed.
Mkango schreef:_San87_ schreef:Bijna, haha. Shire en clydesdale zijn omgedraaid, maar de rest is helemaal goed!@Jeika, thanks! Daar houd ik echt van, haha.
@SaskiaB, supergave werken, hele mooie, eigen stijl.
@Mkango, thanks. Coole poster, mag ik een gokje doen? Cleveland bay, Shire, Hackney, Suffolk Punch, Clydesdale en volbloed.
. 
.

.
.

en heel veel sterkte met je vader en paard
. Past idd beter.
.
. Bevalt het papier?
ik ben zoals altijd weer zeer benieuwd hoe he schilderij wordt 
De kleuren knallen meer, het papier blijft langer op de juiste natheid waardoor je meer tijd hebt voor nat in nat technieken, en het is erg sterk. Ik had 1 vel door de helft gedaan en van de andere helft kwarten gemaakt zodat ik meerdere testjes kan doen zonder 1 heel vel te verbruiken. Ik ben gewoon gaan schrobben met de kwast en pas na een minuut of 4 begon het te pillen. Ik snap volledig waarom dit papier zoveel wordt aanbevolen
Die lijst maakt het helemaal af! Je ijsvogels zien er ook al goed uit. 
Je experiment op je nieuwe papier is iig geslaagd!